کد خبر: ۴۶۵۸۵
۰۹:۳۹ -۱۵ فروردين ۱۴۰۲
در نشان تجارت بخوانید
جنیفر پس از ترک حرفه مدلینگ، به دنبال جلب نظر مساعد نمایندگان استعدادیابی پرداخت و برای تست بازیگری به استودیو‌های مختلفی رفت، اما در اکثر موارد در تست بازیگری رد می‌شد، سرانجام به نحوی عجیب موفق به جلب نظر یکی از نمایندگان استعدادیابی شد.

جنیفر لارنس کیست

نشان تجارت - هدی کاشانیان: «جنیفر لارنس» بازیگر، نویسنده و تهیه کننده‌ای است که کار خود را از سیاهی لشکری و تئاتر‌های آمریکا شروع کرده و در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه اسکار شد و به یکباره توجه زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرد. او شخصیت بسیار جالب و شوخ طبعی دارد و اسرار بسیار زیاد و جالبی در زندگیش به چشم می‌خورد.

بیوگرافی جنیفر لارنس

جنیفر لارنس با نام کامل «جنیفر شریدر لارنس» متولد ۱۵ اوت ۱۹۹۰ در شهر لوئیزویل از توابع ایالت کنتاکی است. وی در سن ۱۴ سالگی به شهر بزرگ نیویورک مسافرت کرد تا بتواند آینده‌اش را در این شهر بسازد. در ابتدا او هم مانند بسیاری از دختران نوجوان آمریکایی، حرفه مدلینگ را پیش گرفت، اما پس از مدتی متوجه شد که نمی‌تواند در این شغل موفق باشد. آرزوی او بازیگری بود.

جنیفر پس از ترک حرفه مدلینگ، به دنبال جلب نظر مساعد نمایندگان استعدادیابی پرداخت و برای تست بازیگری به استودیو‌های مختلفی رفت، اما در اکثر موارد در تست بازیگری رد می‌شد، سرانجام به نحوی عجیب موفق به جلب نظر یکی از نمایندگان استعدادیابی شد.

لارنس در این تست متنی را از روی کاغذ روخوانی کرد که به گفته نماینده استعدادیابی «بهترین روخوانی بود که در تمام مدت کاری‌اش دیده بود!» پس از این، جنیفر به پروژه‌های مختلف تلویزیونی معرفی شد و سرانجام برای حضور مستمر در هالیوود به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد.

در لس آنجلس، جینفر ابتدا کارش را با نقش‌های کوتاه در پروژه‌های تلویزیونی آغاز کرد، اما خیلی طول نکشید که با نقش ری دالی در فیلم «استخوان‌های زمستان» به شهرت جهانی رسید. «استخوان‌های زمستان» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۰ بود که جدای از جوایز گوناگونی که از جشنواره‌های مختلف به دست آورد، برای جنیفر لارنس نیز بسیار حائزاهمیت بود، چراکه توانست کاندیداتوری اسکار بهترین بازیگری نقش اول زن را به ارمغان بیاورد.

جنیفر لارنس پس از «استخوان‌های زمستان» در پروژه‌های مهمتری ایفای نقش کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به «مردان ایکس: درجه یک» اشاره کرد.

جنیفر لارنس بازیگر هالیوودی

مسیر رسیدن جنیفر لارنس به درجه سوپراستاری، یکی از خیره‌کننده‌ترین صعود‌های حرفه‌ای در تاریخ هالیوود به شمار می‌رود. حدود یک دهه پیش، این زن بومیِ اهل کنتاکی توانست با حضور در نقش کتنیس اوردین در سری فیلم The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) حسابی نظر همه را به خود جلب کند. او به طرز عجیبی با حضور در نقش این قهرمان، تحسین منتقدان، علاقه مردم و جایزه‌های بسیار زیادی را سمت خود روانه کند.

جنیفر لارنس در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در میان بازیگران زن جهان بود و فیلم‌هایش تا به امروز بیش از شش میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

لارنس با استعداد بسیار زیاد، توانایی جسمی و شوخ‌طبعی زیادش، به اضافه حضور آرام و دوست‌داشتنی‌ای که در مصاحبه‌ها دارد، می‌تواند بلافاصله در دل همه خودش را جا کند.

با اینکه هنوز هیچ تریلر و تصویر خاص زیادی از فیلم Red, White and Water ۲۰۲۲ منتشر نشده است و هنوز مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، اما می‌دانیم جنیفر لارنس در این اثر هم می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای در نقش اصلی داشته باشد.

بهترین فیلم های جنیفر لارنس

۱. فیلم قرمز سفید و آب - ۲۰۲۲

۲. فیلم بالا را نگاه نکن - ۲۰۲۱

۳. فیلم دارک فینکس – ۲۰۱۹

۴. فیلم گنجشک سرخ – ۲۰۱۸

۵. فیلم مادر - ۲۰۱۷

۶. فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس – ۲۰۱۶

۷. فیلم مسافران – ۲۰۱۶

۸. فیلم سرنا – ۲۰۱۵

۹. فیلم جوی - ۲۰۱۵

۱۰. فیلم بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد – بخش ۲ - ۲۰۱۵

۱۱. فیلم بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - بخش ۱ – ۲۰۱۴

۱۲. فیلم مردان ایکس: روز‌های گذشته آینده – ۲۰۱۴

۱۳. فیلم حقه باز آمریکایی – ۲۰۱۳

۱۴. فیلم بازی‌های گرسنگی: اشتعال - ۲۰۱۳

۱۵. فیلم بازی‌های گرسنگی - ۲۰۱۲

۱۶. فیلم خانه‌ای در پایان جاده – ۲۰۱۲

۱۷. فیلم دفترچه امیدبخش - ۲۰۱۲

۱۸. فیلم سگ آبی – ۲۰۱۱

۱۹. فیلم دیوانه‌وار - ۲۰۱۱

۲۰. فیلم مردان ایکس: کلاس اول – ۲۰۱۱

۲۱. فیلم زمستان استخوان سوز - ۲۰۱۰

۲۲. فیلم دشت سوزان – ۲۰۰۹

۲۳. فیلم خانه پوکر – ۲۰۰۸

جنیفر لارنس هنرپیشه آمریکایی

جنیفر لارنس بازیگر هالیوود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون