کد خبر: ۴۶۵۸۲
۰۰:۲۶ -۱۵ فروردين ۱۴۰۲
«مارلن شیاپا» در حال حاضر وزیر اقتصاد اجتماعی و انجمن‌های فرانسه است که این روزها، حاشیه پیرامونش زیاد شده است.

مارلن شیاپا کیست

نشان تجارت - «مارلن شیاپا» وزیر اقتصاد اجتماعی و انجمن‌های فرانسه پس از انتشار تصویرش بر روی جلد مجله «پلی بوی» مورد انتقاد اعضای حزب خود و «الیزابت بورن» نخست وزیر فرانسه قرار گرفت.

مارلن شیاپا که از سال ۲۰۱۷ وزیر دولت فرانسه است در مصاحبه با این مجله درباره حقوق زنان و جامعه رنگین کمانی یا ال جی بی تی کیو صحبت کرده است.

مارلن شیاپا در توییتر از تصمیم خود دفاع کرد و نوشت: «دفاع از حق زنان برای کنترل بدنشان، این همه جا و همیشه است. در فرانسه زنان آزاد هستند. با کمال احترام به بدخواهان.»

در عین حال «ژرالد دارونین» وزیر کشور فرانسه روز یکشنبه از مارلن شیاپا دفاع کرد و او را «یک سیاستمدار زن شجاع» و «زنی با شخصیت» خواند.

مارلن شیاپا

*مجله پلی بوی (به انگلیسی: Playboy) نام مجله بزرگسالان معروف آمریکایی است. این مجله که به صورت ماهیانه در ده‌ها کشور جهان و به زبان‌های گوناگون منتشر می‌شود، شامل مقالات سیاسی، اجتماعی و ورزشی، مصاحبه با شخصیت‌های مهم جامعه، مقالات مرتبط با مُد، عکس‌های مانکن‌های زن و برخی افراد مشهور به صورت عریان و همچنین مقالاتی در مورد مسائل جنسی با موضوعیت آمیزش جنسی است که از سال ۱۹۵۳ میلادی (۱۳۳۲ خورشیدی) توسط هیو هفنر و همکاران در آمریکا برای نخستین بار انتشار یافت و تاکنون نیز ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون