کد خبر: ۵۳۶۴۲
۱۴:۱۳ -۲۲ خرداد ۱۴۰۳

دکتر مهدی شیخ رئیس ستاد روحانیون مسعود پزشکیان شد/ آغاز به کار ستاد روحانیون دکتر پزشکیان

ستاد انتخاباتی روحانیون دکتر مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با ریاست دکتر مهدی شیخ آغاز به کار کرد. این ستاد که با هدف حمایت از کاندیداتوری دکتر پزشکیان در انتخابات آتی ریاست جمهوری تشکیل شده است، قصد دارد برنامه‌ها و دیدگاه‌های وی را به طور گسترده‌تری به جامعه معرفی کند.

دکتر مهدی شیخ رئیس ستاد روحانیون مسعود پزشکیان شد/ آغاز به کار ستاد روحانیون دکتر پزشکیان

نشان تجارت - حجت الاسلام دکتر مهدی شیخ، رئیس ستاد، ضمن تقدیر از حضور دکتر پزشکیان در صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری و تایید صلاحیت وی توسط شورای نگهبان، بر اهمیت وحدت و همبستگی روحانیون و نیروهای مذهبی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد. وی با اشاره به تجربه و تخصص دکتر پزشکیان در حوزه‌های مختلف، از جمله بهداشت و درمان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت گسترده مردم و همکاری نخبگان، بتوانند به نتایج مطلوبی دست یابند.

دکتر شیخ هدف اصلی این ستاد را شناساندن بیش از پیش شخصیت متدین و انقلابی دکتر پزشکیان به جامعه مذهبی و روحانیت بیان کرد. وی افزود که این ستاد به دنبال تعامل سازنده با حوزه علمیه، مراجع و روحانیون است و تلاش دارد تا پس از انتخابات نیز این تعاملات را برای اداره بهتر کشور حفظ و تقویت کند. دکتر شیخ تاکید کرد که شناخت بهتر دکتر پزشکیان توسط جامعه مذهبی و روحانیون می‌تواند به انتخاب رئیس جمهور کمک شایانی کند و فضای مناسبی برای همدلی و پیشرفت کشور فراهم سازد.

ستاد انتخاباتی روحانیون دکتر مسعود پزشکیان قرار است در روزهای آتی برنامه‌های متنوعی را در راستای تبیین دیدگاه ها، اهداف و برنامه‌های این کاندیدا برگزار کند. این برنامه‌ها شامل نشست‌های تخصصی، جلسات هم‌اندیشی و تعامل با روحانیون. خواهد بود که با حضور شخصیت‌های برجسته و کارشناسان حوزه‌های مختلف همراه می شود. گزارش کامل از فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد در روزهای آتی از طریق سایت وقایع روز منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون