کد خبر: ۵۰۰۱۴
۰۶:۳۴ -۱۴ دی ۱۴۰۲
به نظر می‌رسد باید پایان کار یحیی گل محمدی را در پرسپولیس قطعی دانست، هرچند تا این لحظه، این موضوع رسماً از سوی باشگاه اعلام نشده است.

یحیی گل محمدی از پرسپولیس می‌رود

نشان تجارت - پس از تساوی پرسپولیس در برابر مس رفسنجان و پایان کار سرخپوشان در نیم فصل با تصاحب جایگاهی سومی، یحیی گل محمدی از سمت خود استعفا داد.

با وجود جلسه رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با یحیی محمدی و تقاضا کردن از او برای اینکه بیشتر نسبت به این موضوع فکر کند، اما مدیر برنامه‌های گل محمدی با انتشار یک استوری، پایان کار این مربی پرافتخار را اعلام کرد.

هرچند باید منتظر واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی گل محمدی بود، اما به نظر می‌رسد باید این موضوع را قطعی دانست و از طرفی، مذاکره احتمالی با برانکو هم می‌تواند رضایت حداکثری را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کند.

هرچند قرار بود پرسپولیس از بهانه‌ها قوی‌تر باشد، اما در این سال‌ها کمتر دیده شد که یحیی گل محمدی انتقاد و گلایه نکند. حذف از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و نتایج نه چندان جالب در لیگ برتر، یحیی را به نقطه خداحافظی رسانده است. علیرغم اینکه فاصله پرسپولیس با صدر جدول و رقیب سنتی‌اش دو امتیاز است، اما روند کار به صورتی است که شاید خیلی نتوان به این پرسپولیس دل بست.

یحیی گل محمدی در این سال‌ها، هفت بار استعفا داد و شاید اگر امروز تا انتها پای حرفش نایستد، به اعتبار خودش لطمه بزند و کسی دیگر اظهارنظرهایش را جدی نگیرد.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون