کد خبر: ۱۸۲۵۷
۲۰:۰۷ -۰۱ مرداد ۱۳۹۷

فرهاد قائمی: کار تیم ملی والیبال برای تکرار قهرمانی در بازی‌های آسیایی سخت شده است

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران معتقد است تکرار قهرمانی در بازی‌های آسیایی با برنامه‌های آماده‌سازی کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و ژاپن سخت شده است.

ورزش و جوان- فرهاد قائمی، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران، در گفت‌وگو با پانا درباره وضع تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: چند روزی است که تمرینات را شروع کردیم و وقت زیادی نداریم و باید هر چه سریع‌تر به آمادگی برسیم. ما مسابقات لیگ ملت‌ها را پشت سر گذاشتیم و واقعاً در این مدت فشار زیادی را تحمل کردیم چرا که در لیگ ملت‌ها مدام در سفر بودیم و به همین خاطر همگی خیلی وضع سختی داشتیم. فشار سفر و خستگی راه و مسابقات فشرده‌ای که داشتیم بازیکنان همه کشورها را اذیت کرده بود و به نظرم شیوه برگزاری این مسابقات به هیچ وجه درست نبود.

وی ادامه داد: حدوداً سه هفته استراحت کردیم اما در این سه هفته هم ما به صورت انفرادی تمرین می‌کردیم تا از وضع آمادگی دور نشویم. خوشبختانه الآن وضع همه خوب است و مصدومیت‌های بازیکنان هم برطرف شده است. تنها نگرانی ما وقت کم برای آمادگی بازی‌های آسیایی است، اما ما تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدواریم که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

قائمی در مورد کسب مدال در بازی‌های آسیایی گفت:ما دوره قبل به آسانی قهرمان شدیم چون تیم خیلی خوبی داشتیم. این دوره هم بازیکنان همه خوب هستند اما نمی‌توانیم بگوییم کار راحتی داریم چرا که تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و چین در این مدت تمرینات خیلی خوب داشتند و برای قهرمانی به میدان می‌آیند. به همین علت کار ما خیلی سخت است و باید سخت‌تر تلاش کنیم و هیچ تیمی را دست‌کم نگیریم. تمام تلاش ما این است که عنوان قهرمانی دوره قبل را تکرار کنیم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال افزود: مسابقات آسیایی بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای مسابقات قهرمانی جهان است که در پیش خواهیم داشت،البته بازی‌های آسیایی در برنامه ما نبود اما نگاه مسئولان و اهمیت این رقابت‌ها باعث شد که ما به این مسابقات اعزام شویم. در هر حال همه تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

قائمی در پایان به حضورش در تیم زراعت ترکیه اشاره کرد و گفت: حضور در یک کشور دیگر قطعاً تجربه خیلی خوبی است و خوشحالم از این که من مورد توجه آنها قرار گرفتم. البته حضور بازیکن دیگر از تیم ملی در کنار من در این تیم اتفاق خوبی است، صابر کاظمی و من اولین تجربه لژیونر شدن خودمان را در کنار هم تجربه می‌کنیم.

منبع: پانا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون