کد خبر: ۹۵۹۷
۱۸:۳۰ -۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی پدیده مشهد معتقد است تیمش بازی بسیار دشواری برابر سایپا خواهد داشت.
 ورزش و جوان- محمدرضا مهاجری ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا، اظهار کرد: بازی سختی در مقابل سایپا داریم، دیدار با تیمی که هم کادرفنی و هم بازیکنان خوبی دارد، واقعا نفس‌گیر خواهدبود. به سه امتیاز نیاز داریم تا با کسب روحیه‌ای بالا به دو دیدار خارج از خانه بعدی فکر کنیم.

او افزود: امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال به خانه بفرستیم، بازگشت روحیه بازیکنان به پیش از دیدار با تراکتور سخت بود، روی غفلت و البته اشتباهات داوری گل خوردیم اما این راه ادامه دارد و با یک شکست یا پیروزی نباید شرایط تغییر کند. آن باخت باید انگیزه‌مان را بیش‌تر کند.

مهاجری تصریح کرد: عبدالله حسینی و فریبرز گرامی مصدوم هستند و به جز این دو بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بیانیه باشگاه پدیده خطاب به کمیته داوران افزود: سرنوشت تیم‌ها باید توسط خود تیم‌ها تعیین شود، جوان‌گرایی خوب است اما نباید این‌قدر از این جوان‌گرایی لطمه بخوریم. امیدوارم اشتباهات داوری به حداقل برسد، این که در ۴ بازی از این ۶ بازی نخست در فصل هفدهم لیگ متضرر شویم منطقی نیست. امیدوارم کمیته داوران در چینش داوران دقت بیش‌تری داشته‌ باشد.

وی درباره فعالیت پدیده در نقل و انتقالات افزود: هنوز بازیکنی که بتوانیم رویش حساب کنیم پیدا نکرده‌ایم، اگر بازیکنی پیدا شود که بهتر از وضع موجود باشد حتما جذبش می‌کنیم. ضمن این که از اسماعیل نظر با توجه به صدور ICT می‌توانیم از این هفته استفاده کنیم.

مهاجری با اشاره به توجه ویژه باشگاه پدیده به بخش پایه‌ها گفت: به دنبال خرید امتیاز جدید هستیم تا بتوانیم در رده امیدها هم در میادین کشوری حضور داشته‌ باشیم. همواره باشگاه پدیده به تیم‌های پایه توجه ویژه‌ای داشته و این موضوع در ادامه نیز مدنظر خواهد بود.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون