کد خبر: ۵۵۶۵۱
۱۱:۵۶ -۳۰ شهريور ۱۴۰۳
در نشان تجارت بخوانید

سحر رحمانی کیست؟ + تصاویر

سحر رحمانی از سلبریتی‌های ایرانی در خارج از کشور است که برای بسیاری از مردم ایران ناآشنا و ناشناس است. اما او یک بانوی ورزشکار معروف در دنیا است که توانسته موفق به کسب عنوان قهرمانی در رشته بدنسازی شود.

سحر رحمانی کیست؟

نشان تجارت - هدی کاشانیان: «سحر رحمانی» بدنساز و قهرمان پرورش اندام ایرانی است که در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی بدنسازی و فیتنس موفقیت‌هایی کسب کرده است. او به عنوان یکی از زنان فعال در این حوزه شناخته می‌شود؛ آن هم با وجود محدودیت‌هایی که در ایران برای رشته پرورش اندام زنان وجود دارد. رحمانی در مسابقات مختلف بین‌المللی شرکت کرده و به دلیل موفقیت‌هایش، توجهات بسیاری را جلب کرده است.

بیوگرافی سحر رحمانی

سحر رحمانی از سلبریتی‌های ایرانی در خارج از کشور است که برای بسیاری از مردم ایران ناآشنا و ناشناس است. اما او یک بانوی ورزشکار معروف در دنیا است که توانسته موفق به کسب عنوان قهرمانی در رشته بدنسازی شود. سحر رحمانی دولت آبادی در سال ۱۳۷۸ در کشور ایران متولد شده است، اما در رابطه با زندگی شخصی و بیوگرافی او اطلاعات زیادی وجود ندارد. اینطور که خود او در مصاحبه‌هایش مطرح کرده است علاقه زیادی به رشته بدنسازی داشته و با جدیت و به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال کرده و در نهایت او با بدن ایده‌آل و مناسبی که داشت بالاخره توانست به آنچه که هدف و آرزویش بود، دست یابد. بهتر است بدانید که قد سحر رحمانی حدود یک متر و ۶۰ سانتی متر و وزن او حدود ۷۸ کیلوگرم است. او امروزه یک بدنساز حرفه‌ای در دنیا شناخته می‌شود.

از آنجایی که در ایران فدراسیونی برای رشته بدنسازی بانوان وجود ندارد، مسابقاتی برای بانوان برگزار نمی‌شود. به همین علت، سحر رحمانی برای ادامه این رشته و شرکت در مسابقات بدون محدودیت از ایران مهاجرت کرده و اکنون در کشور انگلستان زندگی می‌کند. سحر رحمانی به صورت حرفه‌ای در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کند و از جایزه این مسابقات درآمد دارد، اما درآمد اصلی او از طریق مربی‌گری در زمینه بدنسازی است. او یک مربی حرفه‌ای است که شاگردان زیادی دارد. 

سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام

افتخارات سحر رحمانی

از افتخارات مهم سحر رحمانی، قهرمانی در مسابقات پرورش اندام اروپای شرقی است. او در این مسابقه که توسط فدراسیون بین المللی پرورش اندام در ماه آگوست در بخارست برگزار شد، مقام قهرمانی را به دست آورد. سحر رحمانی تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کلاسیک زنان در IFBB و همچنین قهرمانی کلاسیک زنان آماتور شده که تحول نوین در زمینه بدنسازی بانوان ایرانی بوده است.

سحر رحمانی و وحید بادپی

ازدواج سحر رحمانی

از مدتی پیش، وحید بادپی بیشتر جلسات تمرینی خودش را در دبی انجام داده است که سحر رحمانی نیز ساکن آنجاست. سحر رحمانی و وحید بادپی اسپانسر مشترک داشتند و تمرینات زیادی را با هم در دبی انجام دادند که از برخی از این تمرینات عکس و ویدیو هم منتشر شد.

در این مدت، سحر بر ازدواجش تاکید داشت و البته تصاویر پررمز و رازی را منتشر می‌کرد که او را در کنار پارتنرش نشان می‌داد، البته عکس پارتنرش کراپ شده و یا نامعلوم بود. چندین و چند بار هم از ازدواجش ابراز رضایت کرده بود، اما هیچ علاقه‌ای به رونمایی از تصویر شوهرش نداشت!

رابطه سحر رحمانی با تتلو

سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اینطور شایعه شد که امیر تتلو با یک زن بدنساز ایرانی یعنی همان سحر رحمانی مورد نظرمان وارد رابطه شده و سحر رحمانی دوست دختر امیر تتلو است، اما باید گفت که این خبر به احتمال زیاد شایعه و دروغ بوده است و تنها خبرسازی بود که توسط امیر تتلو و طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند، چرا که همان طور که می‌دانیم امیر تتلو علاقه زیادی به حاشیه‌سازی و مطرح کردن خود در شبکه‌های اجتماعی دارد.

اما ماجرای این شایعه از آنجایی شروع شد که سحر رحمانی در یکی از مسابقات فیتنس، همزمان با انتشار یکی از ترانه‌های تتلو بر روی استیج می‌رود و حرکات ورزشی به نمایش می‌گذارد. امیر تتلو نیز برنامه این مسابقه را در اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد و در رابطه با آن اینطور پست می‌نویسد که از عضلات تفکیک شده و ورزیده این خانم بسیار هیجان زده و متحیر شده است.

اینستاگرام سحر رحمانی

باید گفت که خانم رحمانی تمام تمرکز و تلاش خود را بر روی ورزش متمرکز کرده است و کمتر در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فعالیت می‌کند. با این حال او دارای پیج شخصی در شبکه اینستاگرام است که آیدی پیج اینستاگرام سحر رحمانی Sahar Rahmani Dolatabadi است. بر اساس آخرین آماری که صورت گرفته، حدود ۳۱۲ کا فالوور و دنبال کننده از پیج این بانوی ورزشکار بازدید می‌کنند. شما نیز در صورت تمایل می‌توانید با جستجوی این آیدی در شبکه اینستاگرام به جمع دنبال کنندگان سحر رحمانی بپیوندید و از جدیدترین اخبار مربوط به او تمرینات ورزشی و برنامه‌های مسابقاتش مطلع شوید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون