کد خبر: ۵۱۷۴۶
۱۲:۴۲ -۲۶ اسفند ۱۴۰۲
بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در منطقه دو تهران نشان می‌دهد در حالی که برخی از آپارتمان‌ها بیش از متری ۲۵۰ میلیون قیمت گذاری شده اند، اما می‌توان آپارتمان‌های خوش قیمت هم در منطقه پیدا کرد.

قیمت مسکن در سعادت آباد تهران + جدول

نشان تجارت - بررسی وضعیت بازار مسکن در اسفندماه سال گذشته (۱۴۰۱) نشان می‌دهد، منطقه ۲ تهران، با تعداد ۶۵۶ فقره معامله بیشترین خرید و فروش را داشته است.
آمار‌های منتشر شده بانک مرکزی از معاملات مسکن پایتخت در اسفندماه سال گذشته بیانگر این است که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۲، ۱۰۲ میلیون تومان بوده و بیشترین قیمت را منطقه ۱، با هر مترمربع ۱۲۱ میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

بنا به آخرین آمار بانک مرکزی از معاملات ملکی تهران در سال جاری (آذرماه)، متوسط قیمت هرمترمربع مسکن در منطقه ۲، ۱۱۶ میلیون تومان است؛ همچنین تعداد معاملات صورت گرفته ۲۶۴ فقره بوده است که با کاهش نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل همراه بوده است.
مشاهدات ما از فایل‌های خریدوفروش در منطقه ۲ نشان می‌دهد، در برخی محله‌ها در این منطقه قیمت مسکن بیش از هر متر ۲۵۰ میلیون تومان است. برای مثال واحدی ۱۴۴ متری و ۴ سال ساخت در شهرک غرب، ۳۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اما واحد‌هایی که زیر قیمت منطقه پیشنهاد شده باشند نیز موجود است، واحدی ۷۰ متری و ۲۴ سال ساخت در محله طرشت، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
در محله سعادت آباد، برای فروش آپارتمانی با ۹۴ مترمربع زیربنا و ۱۰ سال عمربنا، ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت مسکن در سعادت آباد تهران + جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون