کد خبر: ۵۰۵۴۰
۰۸:۳۵ -۲۱ بهمن ۱۴۰۲

وضعیت هواشناسی امروز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در استان‌های شمالی کشور و بارش رگبار در شش استان طی امروز خبر داد.

وضعیت هواشناسی امروز

نشان تجارت - صادق ضیائیان با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: در پنج روز آینده در بعضی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وی افزود: امروز در بعضی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز، جنوب و شرق فارس رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز و سه‌شنبه در بعضی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: امروز و فردا در بعضی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه و سه‌شنبه در بعضی مناطق شرق و جنوب شرق و چهارشنبه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، گاهی خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

وی گفت: از یکشنبه تا سه‌شنبه دما در نوار شمالی کشور به تدریج افزایش می‌یابد و امروز دریای خزر، دریای عمان و تنگه هرمز مواج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون