کد خبر: ۴۷۱۴۸
۱۴:۰۲ -۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سرخ کن (air fryer) دستگاهی پیشرفته با عملکرد سریع و پخت سالم است که امروزه در هر آشپزخانه‌ایی دیده می‌شود. فرایند پخت در این دستگاه از طریق جریان حرارت در محفظه حاوی غذا سپری می‌شود که غذا را از غوطه‌ور شدن در روغن بی‌نیاز می‌کند.

نشان تجارت - سرخ کن (air fryer) دستگاهی پیشرفته با عملکرد سریع و پخت سالم است که امروزه در هر آشپزخانه‌ایی دیده می‌شود. فرایند پخت در این دستگاه از طریق جریان حرارت در محفظه حاوی غذا سپری می شود که غذا را از غوطه‌ور شدن در روغن بی‌نیاز می‌کند.

شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و ساخت سرخ کن فعالیت می‌کنند. سنکور (sencor) از جمله برندهایی است که با طراحی و ساخت سرخ کن های قدرتمند، با کیفیت و پرظرفیت و از طرفی خوش قیمت جایگاه ویژه‌ایی در بازار این محصول پرفروش به دست آورده است.

سرخ کن سنکور ساخت کجاست ؟

  • شرکت سنکور در سال 1996 در کشور ژاپن تاسیس شد.
  • در دهه 1970 سنکور مورد توجه بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی قرار گرفت.
  • در اوایل دهه 1990 سنکور به اروپا منتقل شد. (مشخصا کشور جمهوری چک)
  • تنوع کالایی برند سرخ کن در بین سال‌های 2000 تا 2010 چند برابر شد.
  • امروزه سیاست شرکت سنکور به‌طور کامل تغییر یافته است و یک کارخانه مستقل مالکیت آن را در اختیار ندارد.
  • در واقع کشورهای مختلف حق گرفتن امتیاز برند سنکور را دارند.
  • چک، تایوان، ترکیه و کره جنوبی بزرگترین سرمایه گذاران برند سنکور در جهان هستند که محصولاتی تحت عنوان این برند روانه بازار می‌کنند.
  • دستگاه‌های سرخ کن سنکور که در بازار ایران موجود هستند در کشور چین طراحی، ساخته و مونتاژ می‌شوند.

در این مطلب به پرسش پرتکرار سرخ کن سنکور ساخت کجاست پاسخ داده شد؛ در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین سرخ کن های سنکور می‌پردازم و آنها با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

سرخ کن سنکور 5400

5400 یک سرخ کن منحصربه‌فرد با طراحی زیبا و کاسه پرظرفیت است که امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این سرخ کن بدون روغن دارای یک نمایشگر لمسی با 12 دستور پخت پیش فرض است و نیز قابلیت تنظیم دستی زمان و دمای پخت دارد.

با خرید سرخ کن سنکور 5400 صاحب یک دستگاه خوش قیمت و فوق‌پیشرفته با توان مصرفی 1800 وات و ظرفیت 11 لیتر خواهید شد. این سرخ کن دارای چند اقلام همراه کاربردی است: «صفحه گریل» - «همزن پارویی» - «کاسه سرخ کن» - «تابه پیتزا».

جنس بدنه سرخ کن سنکور 5400 پلاستیک مرغوب است که 8 کیلوگرم وزن دارد و به رنگ تمام‌سفید عرضه می‌شود. کاسه سرخ کن این دستگاه از نچسب و ضد خش است. عملکرد خاموش شدن خودکار دیگر قابلیت این محصول محسوب می‌شود.

سرخ کن سنکور 9500

سنکور سرخ کن دوقلو نیز عرضه می‌کند و 9500 به عنوان یک دستگاه دوقلو دارای دو کاسه 4 لیتری است که در مجموع 8 لیتر گنجایش دارد. این سرخ کن نیز از نمایشگر لمسی بهره می برد و دارای 6 دستور پخت پیش فرض است و نیز قابلیت اعمال برنامه‌های پخت شخصی دارد.

9500 یک سرخ کن کشویی است که محفظه‌های مستطیلی آن در کنار یکدیگر طراحی شده‌اند و به وسیله دستگیره‌هایی سرد باز و از دستگاه جدا می‌شوند. این محفظه‌ها قابلیت پخت مجزا نیز دارند و روکشی نچسب و ضد خش از آنها محافظت می‌کند.

سرخ کن بدون روغن سنکو 9500 نیز مانند مورد قبلی از قیمت بسیار مناسبی بهره می‌برد و به نسبت سایر سرخ کن‌های دوقلوی بازار به‌صرفه‌تر است.

سرخ کن سنکور 6100

دیگر سرخ کن تک‌کاسه درجه یک برند سنکور است که مانند دو مورد نام‌برده‌شده از پنل لمسی بهره می‌برد. در نمایشگر سرخ کن بدون روغن سنکور 6100 ده برنامه پخت پیش فرض دیده می‌شود.

این سرخ کن با توان مصرفی 1700 وات عمل می‌کند و ظرفیت آن 6 لیتر است. بدنه سرخ کن سنکور 6100 از جنس استیل ضد زنگ است و 7.6 کیلوگرم وزن دارد.

سرخ کن سنکور 3130

اگر به دنبال یک سرخ کن کمم‌ظرفیت‌تر هستید مدل 3130 بهترین پیشنهاد برای شماست. این محصول 3.5 لیتر ظرفیت دارد و با قدرت 1300 وات عمل می‌کند. این سرخ کن از نمایشگر لمسی بهره نمی‌برد و پنل کنترل آن دارای یک ولوم چرخشی است.

سرخ کن 3130 در مقایسه با موارد قبلی قیمت ارزان‌تری دارد. جنس بدنه این دستگاه پلاستیک و وزن آن 5.5 کیلوگرم است.

سرخ کن سنکور 3050

طراحی نسبتا مشابهی با مورد قبلی دارد و ظرفیت آن نیز 3.5 لیتر است. تنها تفاوت این دو محصول پنل کنترل‌شان است. پنل کنترل سرخ کن سنکور 5030 شامل کلیدهای فشاری است و نیز از یک نمایشگر دیجیتال جهت گزارش وضعیت غذای در حال پخت بهره می‌برد.

توان مصرفی سرخ کن بدون روغن سنکور 3050 معادل 1300 وات است و کاسه‌ایی گردشکل با روکش نچسب و ضد خش دارد.

در این مطلب به پرسش سرخ کن سنکور ساخت کجاست پاسخ داده شد و بهترین سرخ کن‌های این برند معرفی، بررسی و با یکدیگر مقایسه شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون