کد خبر: ۴۵۷۲۵
۱۴:۰۴ -۰۸ بهمن ۱۴۰۱
ورق‌های روغنی از کاربردی‌ترین ورق‌های فولادی است که طی فرآیند نورد سرد تولید می‌شود. یکی از بهترین ورق‌های روغنی تولید شده در کشور، ورق روغنی کارخانه فولاد مبارکه است.

نشان تجارت - فروشگاه آهن تاپ ارائه دهنده ورق روغنی فولاد مبارکه است. قیمت روز ورق روغنی فولاد مبارکه در ضخامت‌های مختلف در سایت آهن تاپ وجود دارد. به سایت آهن تاپ مراجعه کنید و از قیمت دقیق ورق روغنی با ضخامت دلخواه خود مطلع شوید و سپس خرید کنید.

ورق‌های روغنی از کاربردی‌ترین ورق‌های فولادی است که طی فرآیند نورد سرد تولید می شود. یکی از بهترین ورق های روغنی تولید شده در کشور، ورق روغنی کارخانه فولاد مبارکه است. کارخانه فولاد مبارکه ورق های روغنی را با ضخامت های مختلف و مشخصات گوناگون تولید کرده است. ویژگی های منحصر به فرد این ورق ها باعث شده در هر صنعتی ردپایی از این محصول دیده شده، به همین علت اطلاع از قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه در ضخامت‌های مختلف برای طرفداران این محصول اهمیت ویژه ای دارد. اطلاع از قیمت دقیق این ورق طریق سایت فروشگاه آهن تاپ امکان پذیر است. با آهن تاپ ورق روغنی با ضخامت مد نظر خود را به قیمت روز بخرید.

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه

قیمت روز ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان، مشخصات و ابعاد 

ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان به دلیل ظاهر صاف و صیقلی که دارد، کاربردهای متفاوتی در صنایع گوناگون از جمله خودروسازی، لوازم خانگی، ساختمان سازی و… دارد.  

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد، اما مشخصات و ابعاد ورقی که شما خریداری می‌کنید، یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصول است. از جمله برخی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این ورق‌ را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت ارز و نوساناتی که برای این بازار حاکم است.
  • قیمت جهانی آهن 
  • قیمت جهانی مواد اولیه و تجهیزاتی که در تولید این محصول دخیل هستند.
  • قیمت آهن قراضه

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه

علاوه بر موارد ذکر شده فرآیند تولید، هزینه حمل و نقل، قیمت ورق سیاه، میزان تقاضا برای بازار جهانی نیز از عوامل موثر بر قیمت ورق روغنی است. ورق روغنی سه میل یکی از محصولات پر فروش این برند است که در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود. این محصول در ابعاد مختلف و به سه شکل رول، فابریک و برش خورده به بازار ارائه می‌شود. ضخامت این ورق روغنی سه میلی متر است، اما عرض آن را باید با توجه به کاربرد مدنظر خود انتخاب کنید. ورق روغنی ضخامت نیم میل یکی دیگر از محصولات این برند است که در صنایع خودروسازی بیشترین کاربرد را دارد. از این محصول در صنایع دیگری همچون ساختمان سازی، لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی نیز استفاده می‌شود.  

از جمله ضخامت‌های دیگری از ورق روغنی که در این کارخانه تولید و به شما عزیزان ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت 0.8
  • ضخامت 1
  • ضخامت 1.25
  • ضخامت ۲
  • ضخامت 0.9
  • ضخامت 0.6
  • ضخامت 0.7
  • ضخامت 1.5

ورق های روغنی با نوع عملیات حرارتی و نوع آلیاژ به کار رفته در آن به سه دسته ورق st12 ،st13 ،st14 تقسیم می شوند. استاندارد st12 همان ورق روغنی معمولی است که نوع آلیاژ متفاوتی نسبت به دو استاندارد دیگر دارد. استاندارد بعدی st13 است که قابلیت کشسانی کمی دارد. ورق‌هایی که تحت استاندارد st14 تولید و به بازار ارائه می‌شوند، از قابلیت کشسانی بیشتری برخوردارند. کارخانه‌ای که ورق روغنی با استاندارد مورد نیاز شما را ارائه می‌کند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان یکی از مطرح‌ترین کارخانه‌هایی هستند که این محصولات را با ابعاد مختلف به شما ارائه می‌کند.

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه

آهن تاپ عرضه ورق روغنی فولاد مبارکه در ضخامت های مختلف

آهن تاپ یکی از بهترین عرضه کنندگان ورق های فولادی است که بیش از ۲۰ سال در این زمینه فعالیت کرده است. تنها هدف آهن تاپ، جلب رضایت مشتریان است. از جمله خدمات رایگان این مجموعه می‌توان به ارائه قیمت‌های لحظه‌ای در سایت، ارسال بار در کمترین زمان ممکن، ارائه اخبار روز بازار آهن و مشاوره پیش از خرید اشاره کرد. آهن تاپ ورق های روغنی فولاد مبارکه را به قیمت روز به شما ارائه می دهد. مشخصات، ابعاد و ضخامت ورق های فولاد مبارکه در سایت آهن تاپ قرار داده شده است. اگر شما قصد خرید ورق فولاد مبارکه را دارید و می خواهید از قیمت روز ورق روغنی فولاد مبارکه در ضخامت‌های مختلف اطلاع پیدا کنید، به سایت آهن تاپ مراجعه کنید. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون