کد خبر: ۴۲۹۳۹
۱۰:۴۶ -۱۵ تير ۱۴۰۱
کارشناس ارشد سئو کسی است که استراتژی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را طرح‌ریزی می‌کند. آنها روزانه بر فعالیت سایت نظارت داشته و استراتژی‌ها را برای موفقیت بیشتر سایت پیاده می‌کنند.

کارشناس ارشد سئو

نشان تجارت - برای رسیدن به موفقیت باید یک برنامه درست و قوی داشت. تا زمانی که اهداف خود را با برنامه‌ریزی دنبال نکنید، شانس موفقیتتان کاهش خواهد یافت. برنامه‌ریزی نیازمند تجربه و آگاهی است. اصولاً برنامه‌هایی به اهداف نزدیک‌ترند که توسط افراد باتجربه ریخته شوند. برای موفقیت در سئو نیز باید یک استراتژی قوی داشت.

درواقع این استراتژی است که به شما می‌گوید چه زمانی باید چه کاری را انجام دهید. سئو برای سایت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توان آن را به‌عنوان یک عامل حیاتی برای سایت دانست؛ بنابراین اگر قرار است سایت خود را راه‌اندازی یا به رشد برسانید بهتر است که ابتدا از یک فرد خبره یعنی کارشناس ارشد سئو کمک بگیرید. 

همانند یک کارشناس تغذیه که برای تناسب‌اندام برنامه مستمری ارائه می‌کند سئوکاران ارشد نیز مداوم سایت‌ها را رصد می‌کنند. آنها می‌گویند که کی و چگونه باید در روند سایت تغییرات ایجاد شود. در ادامه بیشتر با این نقش کلیدی در سئو صحبت می‌کنیم.

کلیک کنید و از توانایی‌های بهترین کارشناس ارشد سئو باخبر شوید.

کارشناس ارشد سئو

کارشناس ارشد سئو کیست و چه فعالیت‌هایی انجام می‌دهد؟

کارشناس ارشد سئو کسی است که استراتژی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را طرح‌ریزی می‌کند. آنها روزانه بر فعالیت سایت نظارت داشته و استراتژی‌ها را برای موفقیت بیشتر سایت پیاده می‌کنند. با توجه به مثالی که در مقدمه شرح داده شد، برنامه‌ای که کارشناسان تغذیه می‌ریزند برای هر فرد متفاوت است. از طرفی این برنامه به‌صورت روزانه بوده و باید تغییراتی در آن ایجاد کرد. 

این تغییرات متناسب با بدن شما نوشته می‌شود تا سلامت را تضمین کند. سئوکاران ارشد روزانه بر سایت نظارت داشته و برنامه‌های مناسبی را برای آن طبق به روزرسانی‌های مداوم الگوریتم های گوگل در نظر می‌گیرند. تحقیق درمورد کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل و مدیریت سایت به موفقیت هرچه بیشتر کسب‌وکار شما کمک می‌کند. محمد پورفیض یکی از کارشناسان ارشد فعال در حوزه سئو است که با دانش خود می‌تواند استراتژی بهینه‌ای برای سایت پیاده کند.

عواملی که موفقیت سایت شما را رقم می‌زند

در هر حرفه‌ای که مشغول فعالیت باشید عواملی وجود دارد که به رشد و موفقیت بیشتر آن کمک خواهد کرد. سئو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای رسیدن به موفقیت در این حوزه باید عوامل مهم آن منظم و اصولی اجرا کرد. این همان چیزی است که متخصصین سئو با آن به طور کامل آشنا هستند. در ادامه به بررسی این عوامل مهم در سئو می‌پردازیم.

  1. سئو فنی

سئو فنی، همان‌طور که از نام آن مشخص است به مسائل فنی سایت می‌پردازد. یکی از عوامل مهمی که روی موفقیت سایت تأثیر می‌گذارد، درک آن به‌وسیله گوگل است. مکانیسم گوگل برای سایت‌هایی که در آن شروع به کار می‌کنند به این صورت است که ابتدا خزنده‌های خود را برای بررسی آن می‌فرستد.

 درصورتی‌که مورد تأیید بود در لیست سایت‌ها فهرست‌بندی می‌شود. سئو فنی کمک می‌کند تا سایت برای گوگل قابل درک باشد. این باعث می‌شود که خزنده‌ها سریعاً آن را شناسایی و فهرست‌بندی کنند. مورد مهم دیگری که در سئو فنی وجود دارد، سرعت سایت است. حتماً تجربه این را داشته‌اید که با کلیک روی سایت و عدم نمایش محتوا پس از چندین ثانیه آن را ترک کنید. 

در واقع سرعت سایت برای جذب کاربران بسیار مهم است. مورد دیگر که در سئو فنی به آن پرداخته می‌شود، بهینه‌سازی سایت برای گوشی‌های همراه است. با توجه به روند فزاینده استفاده از  گوشی‌های موبایل گوگل بهینه‌سازی برای آنها را در اولویت خود قرار داده است که باید سایت را مطابق با آن بهینه کرد.

  1. تحقیق کلمات کلیدی

در گذشته کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در رسیدن به جایگاه برتر گوگل داشتند. سایت‌ها با کلمات کلیدی زیاد رتبه بالایی می‌گرفتند. با روی کار آمدن الگوریتم های گوگل علاوه بر کلمات کلیدی، ارتباط محتوا با این کلمات نیز مد نظر قرار گرفت. همچنان کلمات کلیدی در موفقیت سایت نقش دارند اما مورد مهم این است که استفاده از آنها متعادل‌تر شده است. 

حالا سایت‌هایی می‌توانند در جایگاه برتر قرار گیرند که محتوایی مرتبط با کلمه کلیدی ایجاد کرده باشند. هدف گوگل کسب رضایت کاربران از طریق ارائه محتوای ارزشمند است. گوگل میزان ارزش سایت را از طریق کلمات کلیدی استفاده شده و تناسب محتوا با آن را بررسی می‌کند.

  1. استراتژی‌های لینک‌سازی

یکی از موارد مهمی که کارشناس ارشد سئو بر آن واقف است لینک‌سازی در سایت است. این یکی از عوامل مؤثری است که نقش مهمی در اعتبار سایت‌ها دارد. درواقع گوگل به سایت‌هایی که اعتبار بالایی دارند رتبه بهتری می‌دهد. این اعتبار با کاربرد لینک‌سازی میسر است. سایت‌های معتبر تمایل دارند تا به سایت‌های معتبر دیگر لینک دهند. هرچه تعداد این لینک‌ها بیشتر باشد، سایت از نظر گوگل معتبرتر بوده و جایگاه خوبی می‌گیرد.

  1. محتوای وبلاگ

محتوای وبلاگ همان چیزی است که نشان می‌دهد یک سایت چه اندازه ارزشمند است. طبق الگوریتم های گوگل محتوا باید مطابق با نیاز روز باشد. یعنی باید اطلاعات باکیفیتی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. هدف کاربر از مشاهده یک سایت این است که اطلاعات مفیدی کسب کند و درصورتی‌که این اطلاعات را به دست نیاورد سایت را ترک می‌کند. فرض کنید کاربری برای خرید درهای چوبی روی سایت شما کلیک کرده است. اما محتوایی که در سایت شما وجود دارد اطلاعاتی درمورد چوب و انواع آن است.

 این موضوع می‌تواند به‌مرور باعث افت ترافیک سایت شود. علاوه بر متن محتوا فیلم‌ها، عکس‌ها و پادکست‌ها نیز تأثیر به سزایی در رشد یک سایت دارند.

الگوریتم های گوگل؛ قوانینی محدودکننده یا عامل رشد؟

الگوریتم های گوگل همان چیزی هستند که تعیین می‌کنند چه سایتی شایستگی نشستن در صدر نتایج گوگل را دارد. این الگوریتم‌ها اصول کلی برای بهینه‌سازی سایت را ارائه می‌کنند. آنها باعث شده‌اند که سایت‌ها بدون صرف هزینه و انجام تبلیغات، تنها به دلیل رعایت اصول سئو در آنها، جایگاه خوبی بگیرند. این الگوریتم‌ها دائماً در حال آپدیت بوده و کارشناس ارشد سئو از آن آگاهی لازم دارد. شما هم می‌توانید با تدریس خصوصی سئو به آگاهی و چگونگی استفاده از این الگوریتم‌ها برسید.

الگوریتم های گوگل و حیات وحش آن را بهتر بشناسید.

کارشناس ارشد سئو

چرا شرکت در دوره تدریس خصوصی سئو؟

برای کسب مهارت در زمینه بهینه‌سازی سایت دریافت آموزش خوب حرف اول و آخر را می‌زند. خوشبختانه با وجود تدریس خصوصی سئو شما به عنوان یک فرد مبتدی هم می‌توانید اصول بهینه‌سازی سایت را آموخته و باعث پیشرفت سایت خود شوید. علاوه بر این، می‌توانید تیدبل به یک سئوکار ارشد شده و از این راه کسب درآمد کنید، درآمدی بین 7 تا 30 میلیون تومان که ارتباط مستقیمی با پروژه‌های دریافتی دارد. 

پورفیض، کارشناس سئو، با برگزاری دوره‌های آموزشی در سئو صفر تا صد نکات رسیدن به موفقیت را به شما آموزش خواهد داد.

برای شرکت در دوره تدریس خصوصی سئو کلیک کنید. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون