کد خبر: ۳۷۹۱۳
۲۲:۵۹ -۱۵ دی ۱۴۰۰
رییس جدید فدراسیون تکواندو از پولادگر خواست تجربیاتش را در اختیار او قرار دهد.

هادی ساعی

نشان تجارت - «هادی ساعی» پس از انتخاب به عنوان رییس جدید فدراسیون تکواندو گفت: جا دارد از آقای پولادگر که سال‌ها برای تکواندو زحمت کشید و من افتخاراتم را در زمان مسئولیت ایشان به دست آوردم، تشکر کنم.

تکواندو برای همه ما اصل است و اگر نبود ما امروز دور هم جمع نمی‌شدیم. به نوبه خودم از آقای پولادگر خواهش می‌کنم همچنان کنار ما باشند. تجربه ایشان را با پول نمی‌توان خرید و از او می خواهم کنار ما باشند تا از تجربیاتشان استفاده کنیم.

امیدوارم نماینده خوبی برای کل خانواده تکواندو باشم و نمی خواهم کسی را دور کنم. از همه می خواهم کمک کنند.

وی در پایان گفت: قطعا همه اعضای خانواده تکواندو می‌توانند به ما کمک کنند. از همه اعضای مجمع و خانواده تکواندو تشکر می‌کنم.

ساعی همچنین گفت: انتخابات سختی بود و رقابت هم خیلی سنگین بود اما در نهایت خانواده تکواندو تصمیم گرفت و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم. همه باید کنار هم جمع شوند تا از همه پتانسیل خانواده بزرگ تکواندو استفاده کنیم.

وی افزود: برنامه های مختلفی داریم. مهمترین برنامه ما المپیک پاریس است و وقت کمی هم داریم، البته این موضوع برای همه دنیاست و باید سریع برنامه ریزی کنیم. کسب سهمیه بر اساس رنکینگ است و بچه ها باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند. کمی عقب هستیم و باید سریع‌تر کارمان را شروع کنیم.

پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک، ادامه داد: ما در رده نوجوانان قهرمانان خوبی داشتیم اما وارد بزرگسالان نشدند چرا که نمی توانند رقابت خوبی در این رده داشته باشند. بر همین اساس قصد داریم تیم امید را راه اندازی کنیم. این‌ها سرمایه تکواندوی ما هستند. ما در المپیک جوانان ۲ طلا گرفتیم اما این دو قهرمان الان نیستند. در حوزه قهرمانی، مربیان و پیشکسوتان چهره های خوبی داریم که بیرون مانده اند و باید از آن ها استفاده کنیم.

وی درباره تغییر کادر فنی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: در گذشته هم وقتی مدیر فنی بودم سعی کردم از تمام پتانسیل تکواندو استفاده کنم و در ۳ سال فکر می کنم ۲۰ مربی را در رده های مختلف استفاده آوردم. باید از مربیان بازیکن‌ساز که خیلی‌ها را معرفی کرده اند استفاده کنیم. مثلا اگر یک مربی بازیکنانی معرفی کرده حتما در تیم ملی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی درباره احتمال تغییر فریبرز عسکری گفت: فعلا اردوها تعطیل شده است. اولین رویداد مسابقات کشورهای اسلامی است باید بیینیم چه اتفاقی می افتد.

ساعی درباره احتمال استفاده از مهماندوست خاطرنشان کرد: ما از تمام پتانسیل خود استفاده می کنیم. او از مربیان خوب تکواندوی ایران است اما فعلا آنجا مشغول هستند.

ساعی با تاکید بر اهمیت جایگاه بانوان گفت: ما مخصوصا در رده های پایه بانوان پتانسیل بسیار خوبی داریم و این را در المپیک ریو اثبات کردیم. معتقدم حتی مدال ها می تواند خوشرنگ‌تر هم باشد. هدف این است که برای المپیک بعدی حداقل ۲ سهمیه در بانوان کسب کنیم. ما به بانوان اعتقاد داریم و امیدوارم آن ها هم خودشان را نشان بدهند. ما از آن ها با همه توان حمایت می کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ورزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
0
0
خدا به همرات
آخرین اخبار
گوناگون