کد خبر: ۲۷۶۷۲
۱۸:۵۳ -۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
در پی شکایتی که یک دختر جوان از بازیگر مطرح کشورمان حسام نواب صفوی داشته است، طی چند روز آینده وضعیت پرونده این بازیگر معروف مشخص می‌شود.

حسام نواب صفوی

نشان تجارت - شاهین صمدپور مستندساز کارگردان و تهیه کننده به تازگی با دختری گفتگو کرده که مدعی است توسط یک بازیگر معروف، فریب خورده است. در ادامه صحبت‌های این دختر را که این‌روز‌ها تومور مغزی هم دارد و شرایطش اصلا مناسب نیست را خواهید خواند.


بیشتر بخوانید: حسام نواب صفوی را بیشتر بشناسید + تصاویر


این صحبت های دختر جوانی است که سالهاست از حسام نواب صفوی شکایت دارد: «۷ تیر سال ۸۶ من با این آقا که یکی از بازیگر‌های معروف سینماست، آشنا شدم. در سینما او را دیدم و همان جا شماره من را گرفت... رابطه خوبی هم داشتیم، حسابی عاشق او شده بودم، اما ...».

گفت اول خانه‌ات را به نامم بزن بعد ازدواج می‌کنیم

حسام نواب صفوی

این دختر در ویدئویی که «صمدپور» در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده است، می‌گوید: «بعد از چندین سال آشنایی، یک روز این بازیگر معروف به من گفت که اول برویم محضر و خانه‌ات را به نام من بزن و بعدش می‌رویم دفتر عقد و ازدواج. قرار بود با هم ازدواج کنیم.

اما بعد از این‌که خانه‌ام به نامش شد، مدام به او می‌گفتم که چرا به قول‌هایی که به من دادی، عمل نمی‌کنی؟»

حسام نواب صفوی

او درباره ابتلایش به سرطان و واکنش این بازیگر هم می‌گوید: «از سال ۹۴، تومور مغزی گرفتم. وقتی که حسام متوجه این ماجرا شد به من پیامک داد که به فکر مرگ تدریجی باش. اگر تو واقعا سرطان داری، حرص چی رو می‌زنی؟ آدمی که سرطان داشته باشه به فکر ثوابه نه ویلا و زمین.»

حسام نواب صفوی

صمدپور با این توضیح که این بازیگر معروف در رای بدوی به سه سال و نیم زندان محکوم شده، پروانه شغل دومش لغو و ۹۱ روز هم زندان قطعی در انتظارش است، از این دختر درباره واکنش این بازیگر به این اتفاقات می‌پرسد که او می‌گوید: «بعدش که از او شکایت کردیم، نواب صفوی گفت طناب دار را دور گردن خودت و خانواده‌ات می‌اندازم چون من خیلی نفوذ دارم.»


بیشتر ببینید: مصاحبه با دختری که توسط حسام نواب صفوی اغفال شده + عکس و فیلم


مادر این دختر هم می‌گوید: «یک روز به دخترم زنگ زد و گفت که من می‌خواهم بروم مسافرت، برو و برای من چمدان بخر. دخترم رفت خرید. به دخترم گفتم که این کار را نکن، گوش نکرد. چند وقت بعد به دخترم گفت که برو برای من سینمای‌ خانگی بخر. فاکتور خرید همه این‌ها را دارم.»

این دختر در پاسخ به این سوال صمدپور که اگر این بازیگر این ویدئو را ببیند، می‌خواهی چه چیزی به او بگویی، بدون مکث می‌گوید: «فقط بهش میگم ازش متنفرم، متنفر.

به دختران جوان هم می‌گویم که گول پسر‌ها رو نخورید، پسر‌های زیادی هستن که این جوری اند.»

حسام نواب صفوی

پروانه وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شد

کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا پروانه وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شده است اظهار کرد: بله خبر تعلیق وکالت آقای نواب صفوی صحت دارد.

وی درباره چرایی تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی اظهار کرد: آقای نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.


بیشتر ببینید: فیلمی جنجالی از مراسم عجیب ترخیص یک سلبریتی از ICU


رئوف تصریح کرد: منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت وکالت او نداشته است بیان کرد: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد بیان کرد: ما وظیفه رسیدگی داریم و این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد.

نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

بازیگر سریال تلویزیونی «معمای شاه» گفت: در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

حسام نواب صفوی

نواب صفوی تاکید کرد: من به دلیل اینکه به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام و مدت یک ماه است که به شدت درگیر این بیماری و در بیمارستان بستری بودم هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده‌ام و منتظرم با منفی شدن تست پی سی ار و بهبودی وضعیت بالینی‌ام به دادگاه مراجعه کنم.

حسام نواب صفوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پریناز
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
امیییدوارم کارمای کارشو بدددجور پس بده و به مجازات اعمالش برسه.... طلب خیر و سلامتی برای دختر خوشگلی که الان توی این حالته ناراحت کننده اس :((
آخرین اخبار
گوناگون