کد خبر: ۲۷۶۷۳
۱۹:۱۱ -۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
مصاحبه جنجالی شاهین صمدپور با دختری که توسط این بازیگر مشهور ایرانی اغفال شده است را ببینید.

حسام نواب صفوی

نشان تجارت - شاهین صمدپور مستندساز ، کارگردان و تهیه کننده ایرانی چند روز پیش با به اشتراک گذاشتن این متن و ویدیو در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام عزیزای دلم

یک: مواقع زیادی هست که خیلی‌ها تو فضای مجازی به من مراجعه می‌کنن که از طرف یه آدم معروفِ سیاسی یا اقتصادی یا هنرمند یا ورزشکار و ... دچار آزار و اذیت و مشکلاتی شدن؛ این موارد رو فقط در دو شرایط با محدودیت‌هایی میشه رسانه‌ای کرد؛ یا اسناد و مدارک کافی برای ادعاشون وجود داشته باشه یا در دادگاه اثبات شده باشه.


بیشتر بخوانید: حسام نواب صفوی و پرونده جنجالی شکایت از او + تصاویر


دو: عزیزای دلم نگید که خب چرا اسم اون بازیگر رو نمیگی، بردن اسمِ متهم طبق قانون موضوعات حقوقی در پی داره و من نمی‌تونم این کار رو بکنم جز اینکه قاضی پرونده دستور بده.

حسام نواب صفوی

سه: برای اینه خدای نکرده اسم شخصی بی جهت مطرح نشه، لطفن از گمانه زنی و بردن اسم بازیگران مختلف در کامنت‌ها جدن خودداری کنید.

چهار: امیدوارم این موضوع ختم به خیر بشه و این آقای بازیگر قبل از اینکه حکم حبس در موردش اجرا بشه و موضوع به گوش رسانه‌ها برسه، دل این خانواده رو به دست بیاره و کمک کنه این دختر سلامتیش رو به دست بیاره. به امید خدا


بیشتر ببینید: فیلمی جنجالی از مراسم عجیب ترخیص یک سلبریتی از ICU


شاهین صمد پور مستند ساز معروف با انتشار جدیدترین تصویر دختری که از حسام نواب صفوی شکایت کرده نوشت:

گزارش این دختر و دلخوریش از آقای بازیگر معروف رو شاید تو صفحه ام دیده باشید.
شرایطش خیلی بدتر شده دیگه حتی حرف هم نمیتونه بزنه، امروز که مادرش عکساشو برام فرستاد فقط اشک ریختم.

حسام نواب صفوی

رابطه من با خیلی از افرادی که میان سوژه‌ی گزارش هام میشن مثل رابطه‌ی طبیب و بیمار میشه، نمی‌دونم مثل رابطه استاد و شاگرد، مثل رابطه ام با شاگردای مدرسه ام زمانی که معلمشون بودم.


بیشتر بخوانید: حسام نواب صفوی را بیشتر بشناسید + تصاویر


ناخودآگاه یه ارتباط عاطفی و قلبی بینمون ایجاد میشه، با خوشحالی هاشون شادم با ناراحتی هاشون اشک میریزم، همین الان هم این پست رو با چشمان پر از اشک می‌نویسم، این دختر وقت زیادی نداره و اگه پول درمانش نرسه کارش تمومه ...

اون آقای بازیگر معروف هم که حکم جلبش صادر شده و خانواده این دختر دنبالش هستن برای دستگیری، آرزو می‌کنم لحظه‌ی آخر همه چی ختم به خیر بشه، پول درمان این دختر تهیه بشه و بتونه به زندگیش برگرده، به امید خدا، شما هم براش دعا کنید.

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون