کد خبر: ۱۳۱۶۹
۱۱:۵۹ -۱۲ دی ۱۳۹۶
محسن شادی:
دارنده دو مدال طلای بازی‌های آسیایی که دوباره به قایقرانی بازگشته می‌گوید هدفش کسب سومین طلا است و برای موفقیت در جاکارتا تمرین می‌کند.

ورزش و جوان- محسن شادی درباره بازگشتش به قایقرانی و آغاز تمرین‌ها برای بازی‌های آسیایی، اظهار کرد:  من از خردادماه امسال تمرین‌های هوازی و قدرتی‌ام را شروع کردم. در کنار آن نیز بدنسازی می‌کردم و شرایط بدنی‌ام خوب است. کلا در این مدت آمادگی‌ام را حفظ کرده‌ بودم و وقتی تمرین کردم نیز همه چیز خوب بود. در همان زمان با دوستان و اهالی فدراسیون مشورت کردم و تصمیم گرفتم که دوباره وارد قایقرانی شوم. از نظر بدنی هم خوب بودم و دیگر آمدم که برای بازی‌های آسیایی تمرین کنم.

او با اشاره به اردوی تهران و ارومیه ، ادامه‌ داد: ۱۲ روز در تهران تمرین داشتیم و پارو زدم که خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و به نظرم از هر نظر نسبت به سال‌های قبل بهتر هستیم. بچه‌ها هم از نظر بدنی خیلی خوب هستند و هم از نظر انگیزه در سطح مطلوبی قرار دارند و خوب تمرین می‌کنند.اکنون هم برای تمرین‌های بدنسازی به ارومیه آمده‌ایم و ۱۴، ۱۵ روز این جا خواهیم بود تا برای مرحله بعدی تمرینات به انزلی برویم.

دارنده دو مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره شرایط تمرین در انزلی نیز ، گفت‌:  آنجا پیستی مهیا شده که برای رویینگ خوب است و فدارسیون نیز با همکاری دوستان در این استان شرایط اردو را مهیا کرده و ان‌شاءالله برای پارو زدن به این شهر می‌رویم و تمرین‌ها را ادامه می‌دهیم.

شادی در پاسخ به این سوال که آیا بازگشتش به رویینگ برابر با کسب سومین طلای بازی‌های آسیایی خواهد بود؟ تصریح کرد: من که نه همه ورزشکاران همیشه به دنبال مدال طلا هستند و من نیز با همین هدف آمده‌ام. ان‌شاء‌الله که بتوانم در جاکارتا به این مقام برسم.

او در پاسخ به این سوال که شرایط آسیا و حریفانش را چطور می‌بینید؟ تصریح کرد: من مسابقات برگزار شده را بررسی کردم و زمان‌ها را دیدم. زمان‌ها در این مدت که من نبودم پیشرفتی نکرده و افراد جدیدی نیز وارد رویینگ تک نفره سنگین‌ وزن نشده‌اند. همان حریفان قبلی‌ام هستند که خب فوق‌العاده‌ هستند و قطعا برای بازی‌های آسیایی جاکارتا با بهترین امکانات تمرین می‌کنند و با قدرت کامل به آب می‌زنند. همیشه قایقران‌های مدعی در بازی‌های آسیایی سال قبل این رویداد را در بهترین شرایط پشت‌سر می‌گذارند تا در این رویداد بزرگ عنوان خوبی کسب کنند.

ملی‌پوش رویینگ ایران درباره احتمال حضور مربی چینی در ایران بیان کرد: آقای امینی قرار است برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با لیو به چین برود. قطعا او اگر به ایران بیاید بهترین اتفاق ممکن خواهد افتاد اما اگر نیاید و کلا مربی خارجی نداشته باشیم واقعا کارمان برای بازی‌های آسیایی دشوار می‌شود. توافق‌های اولیه با این مربی چینی شده و ان‌شاء‌الله آقای امینی کار را تمام می‌کند.

شادی در پاسخ به این سوال که امکانات اردوی ارومیه چطور است؟ بیان‌ کرد: من کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستم و با رایزنی‌هایی که انجام دادیم اکنون مهمان این دانشگاه هستیم و فدراسیون تنها غذای ملی‌پوشان را تامین می‌کند. از نظر امکانات و محل اسکان شرایطمان خیلی خوب است و تمرین‌های مناسبی نیز داریم. آقای پورعسگر هم به ارومیه آمدند و از شرایط راضی بودند. به‌ هر حال رویینگ در استان ما مورد توجه است و رونق گرفته و این اردوها باعث رشد ورزشکاران هم می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که شرایط دیگر ملی‌پوشان چطور است؟ بیان‌ کرد: همه بچه‌ها وضعیت خوبی دارند. هم از نظر روانی و هم از نظر فنی در جایگاه مطلوبی قرار دارند. به خوبی هم می‌دانند که سال‌ آینده بازی‌های آسیایی حساسیت زیادی خواهد داشت و کارشان ساده نیست. این ملی‌پوشان در قهرمانی آسیا خوب کار کردند، اما  بازی‌های آسیایی کاملا متفاوت است و به خوبی می‌دانند اگر با آمادگی کامل راهی جاکارتا نشوند قطعا کارشان ساده نخواهد بود.

شادی که صاحب فرزند هم هست در پاسخ به این سوال که آیا نگران زندگی خانواده اش در این روزهای تمرینی نیست؟ بیان کرد: به هر حال این دغدغه وجود دارد. مسئولان باید به فکر ورزشکاران و رشته‌های پر مدال باشند که ملی‌پوش بدون دغدغه تمرین‌هایش را انجام بدهد. امیدوارم که در این مدت باقی مانده نیز توجه‌ها به قایقرانی بیشتر شود و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از رشته‌های پر مدال حمایت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون