کد خبر: ۵۵۱۵۸
۰۸:۳۸ -۱۰ شهريور ۱۴۰۳

معرفی سه شوینده پرکاربرد در صنعت

یکی از مسائلی که در حوزه صنعت بسیار مورد اهمیت است بحث تمیزی و ضدعفونی بودن، تمام محیط های کاری سالن، دفاترکار، سالن تولید، فرآیند بسته بندی و... است.

نشان تجارت - یکی از مسائلی که در حوزه صنعت بسیار مورد اهمیت است بحث تمیزی و ضدعفونی بودن، تمام محیط های کاری سالن، دفاترکار، سالن تولید، فرآیند بسته بندی و... است. موضوع بعدی که مدنظر است، این می باشد که صنایع تولید کننده و.... نیازهای متفاوتی دارند، یعنی اینکه نمی توان از یک نوع شوینده یا ضدعفونی کننده در تمامی صنایع استفاده کرد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی سه شوینده کاربردی و مهم در صنایع بپردازیم.

مهم ترین شوینده و ضدعفونی کننده صنعت مرغداری

صنعت جوجه کشی و مرغداری یکی از صنایع پر اهمیت در بخش تامین پروتیین و خوراک مردم یک جامعه است و سلامت این صنعت، از لحظه ای که تخم گذاری شروع شده و تا رسیدن گوشت مرغ به دست خریدار برای مسئولین صنعت دامپروری و مرغداری مهم و حیاتی است. سالن های پرورش مرغ همیشه در معرض آلودگی و انواع ویروس، میکروب است و انتخاب یک شوینده که خاصیت ضدعفونی کنندگی هم داشته باشد، همواره دغدغه بوده است. سال های بسیار طولانی است که خرید فرمالین 37 درصد بهترین انتخاب برای فرآیند شست و شو و ضدعفونی کردن سالن های جوجه کشی و مرغداری است.

معرفی سه شوینده پرکاربرد در صنعت

ویژگی فرمالین 37 درصد چیست؟

  • قدرت شگفت انگیز میکروب کشی
  • خاصیت ضدعفونی کننده بسیار قوی
  • تولید شده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت
  • دارای برچسب مشخصات شیمیای، فنی و اطلاعات شرکت
  • بسته بندی بسیار ایمن مناسب برای حمل های طولانی به سراسر کشور
  • طی کردن پروسه کنترل کیفیت و تایید شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت
  • اثرگذاری بسیار عمیق بر روی دیواره، ساختار و عملکرد باکتری ها، ویروس ها، اسپورها و قارچ ها

فرمالین 37 درصد از کجا بخریم؟

محصول فرمالین کاملا ایرانی بوده و توسط متخصصین حوزه شیمی تولید و بصورت مایع و معمولا در گالن های 20 لیتری عرضه می شود. بطور معمول می توانید با سرچ کلمه فروش فرمالین و یا قیمت خرید فرمالین مرغداری با لینک هایی برخورد خواهید کرد که فروشنده و یا تولید کننده این محصول هستند و با ارتباط گرفتن با آنها می توانید خرید خود را انجام دهید.

قدیمی ترین شوینده و جرم گیر کاربردی در صنایع

همه ما حداقل یکبار هم که شده مصرف کننده و یا خریدار این شوینده پرکاربرد و در دسترس بوده ایم و یا بوی آزار دهنده آن ما را در منازل مخصوصا ایام عید برای تمیز کردن سطوح، دیوارها و دیگر جاهای خانه، اذیت کرده است. بله درست است ما در مورد جوهر نمک صحبت می کنیم. مایعی که در ابعاد وبسته بندی های مختلف در هر محل فروش محصولات خانگی مثل بقالی، سوپرمارکت، فروشگاه ها و.... آن را دیده ایم. خرید جوهر نمک به شما این کمک را می کند که با یک محصول بتوانید جرم زدایی، سفید کاری و محیط را کاملا ضدعفونی کنید.

معرفی سه شوینده پرکاربرد در صنعت

ویژگی های جوهر نمک به عنوان شوینده

  • قدرت جرم ذایی بسیار بالا
  • در دسترس بودن
  • قیمت مقرون بصرفه
  • قدرت لکه بری
  • خاصیت سفید کنندگی
  • خاصیت شویندگی
  • دارا بودن گریدهای مختلف: خانگی، صنعتی، آزمایشگاهی

جوهر نمک قوی از کجا بخریم؟

جوهر نمک معمولا در انواع خلوص بفروش می رسد، خلوص اصلی آن 33 درصد صنعتی است و معمولا صنایع بزرگ برای تولیدات و شست و شو از جوهر نمک 33 درصد صنعتی استفاده می کنند. اما تولید کنندگان تمیز کننده های خانگی به دلیل بالا بودن درصد صنعتی و آسیب هایی که برای پوست و حتی سلامت ریه ها دارد، با ترکیبات متنوع خلوص آن را کاهش داده و جوهرنمک خانگی تولید و در فروشگاه ها عرضه می کنند.

ولی اگر شما تمایل به خرید جوهر نمک قوی دارید می توانید با شرکت های فعال در صنعت فروش انواع مواد شیمیایی مانند شرکت کیمیا اکسیر سازان کوثر از طریق سرچ در گوگل ارتباط گرفته و خرید خود را انجام دهید.

معرفی سه شوینده پرکاربرد در صنعت

بهترین سفید کننده و ضدعفونی کننده مخصوص مراکز درمانی

می توان با صراحت گفت که تمیزی هیچ مکانی به اندازه مراکز درمانی مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و... دارای اهمیت نیست. چرا که بیماران در حالت بسیار ضعیفی از نظر جسمی هستند و کوچک ترین آلودگی می توانند بیماری آنها را تشدید و یا حتی منجربه عفونت های شدید غیر قابل کنترل کند. پس باید همیشه در همه شرایط تمامی بخش های مراکز درمانی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشند. در این شرایط حساس و مکانی همچون بیمارستان ها که همواره محل رفت و آمد بیماران است و بسیار شلوغ باید از محلول هایی استفاده کرد که چندین ویژگی را بطور همزمان داشته باشند. خرید آب ژاول 15 درصد بهترین گزینه برای تمیز کردن و ضد عفونی شدن همزمان تمام محیط و سطوح بیمارستانی است.

این محصول سال های بسیار طولانی است که گزینه اول انتخابی برای میکروب زدایی و سفید کاری مراکز بهداشتی است. آب ژاول صنعتی در ایران توسط چند کارخانه تولید می شود بصورت انبوه و در اختیار مراکز فروش مواد شیمیایی قرار می گیرد و سپس بسته بندی و بفروش می رسد.

ویژگی شیمیایی آب ژاول

  • آب ژاول ماده ای سمی است.
  • آب ژاول رنگی نزدیک به زرد و بوی تند دارد.
  • این درصد از هیپوکلریت سدیم وابسته به مصارف مختلف می باشد.
  • آب ژاول محلولی حاوی درصدی از هیپوکلریت سدیم در آب می باشد.
  • وایتکس دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی است که این خاصیت ناشی از تولید کلر آزاد می باشد.

آب ژاول قلیایی است یا اسیدی؟

این ماده دارای خاصیت قلیایی است. در عین حال به شدت خورنده بوده و ترکیب آن با مواد شیمیایی دیگر می تواند سبب بروز خطرهای جدی شود. اگرچه بو و مشخصات این ماده گمانه ها را به این سمت می برد که PH آب ژاول اسیدی بوده و این ماده نوعی اسید می باشد، اما در واقع آب ژاول قلیا است و تنها برخی مشخصات ظاهری آن به اسیدها شباهت دارد.

PH آب ژاول بالاتر از 7 می باشد که نشان از باز بودن این ماده است. PH شاخصی است که به واسطه آن می توان اسیدی و یا باز بودن مواد را سنجید. این شاخص بین 0 تا 14 متغیر است و عدد 7 که میانه این بازه می باشد، بیان گر خنثی بودن آن ماده می باشد. شاخص PH پایین تر از 7 به معنای اسیدی بودن و بالاتر از 7 قلیا بودن را نشان می دهد. PH آب ژاول بالاتر از 7 بوده که بیانگر قلیایی بودن این ماده است.

آب ژاول 15 درصد را از کجا بخریم؟

خرید آب ژاول صنعتی 15 درصد فقط از طریق شرکت های بازرگانی فروش مواد شیمیایی امکان پذیر است. با یک سرچ ساده در بستر گوگل شرکت های بسیاری را مشاهده خواهید کرد که به فروش آب ژاول در بسته بندی های متنوع می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون