کد خبر: ۵۳۸۲۵
۱۴:۱۴ -۰۱ تير ۱۴۰۳
حسن لطفی، نماینده سابق رزن در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد

اقبال عمومی به آقای پزشکیان روز به روز در حال افزایش است / رای پزشکیان در انتخابات بالا خواهد بود

حسن لطفی، نماینده سابق رزن گفت: صداقت و عدالت‌طلبی آقای پزشکیان، منحصربفرد است. او به خاطر منافع شخصی و گروهی، عدالت را زیر پا نگذاشته است و کسانی که وی را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند که چقدر ساده‌زیست است و در فکر و ذکرش کمک به مردم و آبادانی کشور را دارد.

حسن لطفی

نشان تجارت - محمد آیتی: حسن لطفی، نماینده سابق رزن در خصوص حمایت خود از مسعود پزشکیان در انتخابات پیش‌رو به نشان تجارت گفت: من دو دوره نماینده مردم رزن در مجلس بودم و در این هشت سال، ارتباط عمیق و صمیمی با آقای پزشکیان داشتم. در رابطه با ایشان باید بگویم، مردی بسیار ساده و بی‌آلایش است. بدون رودربایسی باید گفت در این هشت سال، فردی که ظاهر و باطن او را یکی دیدم، آقای پزشکیان بود.

وی افزود: صداقت و عدالت‌طلبی آقای پزشکیان، منحصربفرد است. او به خاطر منافع شخصی و گروهی، عدالت را زیر پا نگذاشته است و کسانی که وی را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند که چقدر ساده‌زیست است و در فکر و ذکرش کمک به مردم و آبادانی کشور را دارد.

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اینکه رییس‌جمهور بعدی ما، پاک‌دست بودن و رعایت عدالت و جلوگیری از تبعیض و رانت را در دستور کار قرار دهد، بسیار حائزاهمیت است، چون این‌دست کار‌ها باعث اعتمادسازی در جامعه می‌شود. من واقعاً اعتقاد دارم آقای پزشکیان این خصوصیات اخلاقی و مدیریتی را دارد و اگر به امید خدا با اقبال مردم روبرو شود، اوضاع و احوال کشور روز‌های بهتری را به خود خواهد دید.

لطفی اظهار داشت: شجاعت و شهامت در زدن حرف حق بدون لکنت، موضوعی است که باید در رییس‌جمهور بعدی باشد و تلاش کند تا این ویژگی در بقیه مردم هم پرورش پیدا کند. من وقتی در این هشت سال، این صراحت و شفاف بودن در کلام را در آقای پزشکیان دیدم، خیلی به دلم نشست و برایم یک الگوی بزرگ شد.

وی یادآور شد: تاییدصلاحیت آقای پزشکیان، حس صداقت و عدالت‌خواهی را به طور جدی در بین بسیاری از مردم ایجاد کرده است. انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات پیش‌رو نسبت به انتخابات‌های گذشته بیشتر شده است و من که در شهرستان حضور دارم، اقبال عمومی به آقای پزشکیان را روز به روز بیشتر و پررنگ‌تر می‌بینم.

این نماینده ادوار مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان یک شخصیت علمی و مذهبی است و با شواهدی که من در جامعه می‌بینم، فکر می‌کنم ایشان رای بالایی در انتخابات بیاورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون