کد خبر: ۵۴۰۶۶
۰۷:۵۹ -۱۴ تير ۱۴۰۳

مجید نصیرپور: کاهش مشارکت در انتخابات‌ها به خاطر ناامیدی به تغییر است

نماینده سراب گفت: درست است که رییس‌جمهور در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متخصص نیست، ولی تیم تصمیم‌گیر او و البته مشاورانی که انتخاب می‌کند، بسیار مهم است و نتیجه کار در گرو این انتخاب‌ها و هم‌افزایی‌ها است.

مجید نصیرپور

نشان تجارت - محمد آیتی: مجید نصیرپور، نماینده سراب در خصوص انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری به نشان تجارت گفت: در این برنامه و مناظره‌ها، چند بار شاهد این بودم که آقای پزشکیان گفتند من می‌دانم که همه چیز را نمی‌فهمم. این حرف، کاملاً منطقی و اصولی است. در عین حال چه آقای پزشکیان و چه آقای جلیلی رییس‌جمور شوند، می‌باید افرادی را به کار بگیرند که در آن زمینه خاص، کاربلد و متخصص باشند.

وی افزود: درست است که رییس‌جمهور در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متخصص نیست، ولی تیم تصمیم‌گیر او و البته مشاورانی که انتخاب می‌کند، بسیار مهم است و نتیجه کار در گرو این انتخاب‌ها و هم‌افزایی‌ها است.

نصیرپور گفت: فردا، روز برگزاری انتخابات است. اگر مردم اعتماد به تغییر کرده باشند، حتماً با افزایش مشارکت روبرو خواهیم شد. یکی از عمده دلایلی که در چند انتخابات اخیر، شاهد کاهش مشارکت و عدم‌اقبال مردم به صندوق رای بودیم، به خاطر ناامیدی مردم نسبت به تغییر رویه‌ها در کشور بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون