کد خبر: ۴۸۰۸۵
۱۲:۲۶ -۰۷ مرداد ۱۴۰۲
با عرض سلام و درود خدمت همه شما همراهان عزیز نشان تجارت، همکاران ما در بخش اخبار امروز تصمیم گرفتند تا به شما کاربران و همراهان عزیز ۳ تا از بهترین فروشگاه های قاب موبایل که به صورت آنلاین می‌توانید از آنها خرید کنید را برای شما معرفی کرده است. لطفا در ادامه همراه ما باشید.

نشان تجارت - با عرض سلام و درود خدمت همه شما همراهان عزیز نشان تجارت، همکاران ما در بخش اخبار امروز تصمیم گرفتند تا به شما کاربران و همراهان عزیز ۳ تا از بهترین فروشگاه های قاب موبایل که به صورت آنلاین می‌توانید از آنها خرید کنید را برای شما معرفی کرده است. لطفا در ادامه همراه ما باشید.

۳ تا از بهترین فروشگاه های قاب موبایل

در ابتدا بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این ۳ وبسایت (فروشگاه اینترنتی) در 1 رتبه قراردارند و قصد ما در این خبر فقط معرفی آنها به شما می‌باشد و قصد رتبه بندی آنها را نداریم.

هر ۳ فروشگاه عالی هستند و ما به شما پیشنهاد خرید از این ۳ سایت را به شما میدهیم.

۳ تا از بهترین فروشگاه های قاب موبایل

1. موبایل قاب: به گفته مدیران این فروشگاه ، موبایل قاب تنها فروشگاه اینترنتی است که تمام طرح هایی که در آن وجود دارد، برای بیش از ۲۱۹ مدل گوشی و ۵ برند موجود است و تمامی کاربران موبایل قاب میتوانند به صورت ۲۴/۷ قاب موبایل مناسب خود را سفارش دهند. یکی دیگر از امکانات موبایل قاب ، چاپ طرح یا عکس دلخواه بر روی قاب موبایل است. کاربران گرامی موبایل قاب میتوانند هر طرح یا عکس دلخواه که میخواهند را از طریق سایت موبایل قاب و یا اینستاگرام آن سفارش دهند.

جنس قاب های موجود در موبایل قاب تماما ژله ای tpu بوده و کیفیت چاپ آن هم مقاوم در برابر الکل و شستشو میباشد. پس با خیال راحت میتوانید از قابتون استفاده کنید. 

راستی شما هم اگه تو حوزه موبایل و لوازم جانبی اون فعالیت میکنید، میتوانید از طریق سیستم فروشندگی موبایل قاب ، در موبایل قاب فروشنده شوید و محصولات خودتون رو تا یکسال بدون کارمزد بفروشید.

با اینکه موبایل قاب فعالیت رسمی خودش رو تازه شروع کرده ولی به جرئت می تواند گفت که موبایل قاب آینده ای روشن خواهد داشت و خیلی زود به پربازید ترین وبسایت فروش قاب موبایل در ایران تبدیل خواهد شد.

۳ تا از بهترین فروشگاه های قاب موبایل

2. تکنولایف: دومین وب سایتی که قصد معرفی آن را به شما داریم تکنولایف است. وبسایت تکنولایف فقط در حوزه قاب موبایل فعالیت ندارد بلکه در تمامی حوزه های موبایل و لوازم جانبی آن و تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد. این وبسایت نیز قابلیت فروشنده شدن را دارد ولی برخلاف موبایل قاب بدون کارمزد نیست و شما فروشندگان گرامی تکنولایف باید برای هر سفارش درصدی رو به تکنولایف پرداخت کنید.

راستی چون تکنولایف به صورت تخصصی بر روی قاب موبایل فعالیت نداره ، تنوع کمتری نسبت به موبایل قاب داره ولی برای خرید های دیگه بهترین گزینس.

3. دیجیکالا: بعید میدونم دیگه کسی دیجیکالا رو نشناسه ، دیجیکالا وبسایتیه که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و میتونی توش پیدا کنی. البته همانطور که در ابتدای این مقاله هم خدمتتان عرض کردیم قصد تخریب یا تعریف هیچ کدوم از این وبسایت هارو نداریم و فقط مزایا و معایب اونهارو بهتون میگیم و در نهایت نظر شخصی خودمونو بهتون میگیم و این شما هستید که انتخاب میکنید از کدام وب سایت خرید کنید.

۳ تا از بهترین فروشگاه های قاب موبایل

سخن آخر

در پایان قصد جمع بندی سخنان گفته شده را به شما عزیزان و همراهان نشان تجارت را داریم. از نظر تیم ما اگر که شما قصد خرید قاب موبایل رو دارید ، بهترین گزینه موبایل قاب هستش چون هم تنوع زیادی داره و برای همه گوشی ها موجود دارا و هم تخصصی روی این حوزه داره کار میکنه.

اگرم قصد خرید لوازم الکترونیکی دیگه مثل گوشی و پرینتر و... رو دارید بهترین گزینه تکنولایفه چون همیشه بهترین قیمت رو داشته و در کمترین زمان ممکن هم محصولاتش رو ارسال میکنه.

امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بودا باشد. تیم حرفه ای موبایل قاب به پاس همراهی شما تا انتهای این مقاله یک کد تخفیف تا 50% تخفیف برای کاربران عزیز نشان تجارت آماده کرده است که میتوانید در خرید بعدی خودتون ازش استفاده.

کد تخفیف: N210

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون