کد خبر: ۴۷۱۸۴
۰۹:۳۹ -۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
جمعی از دانشجویان دوره حکمرانی انرژی دانشگاه اردیبهشت ماه سال جاری از صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت بازدید کردند.

دانشجویان دوره حکمرانی انرژی

نشان تجارت - جمعی از دانشجویان دوره حکمرانی انرژی دانشگاه اردیبهشت ماه سال جاری از صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت بازدید کردند. در ابتدای این جلسه دکتر مرتضایی، مدیر گروه انرژی اندیشکده اسماء، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و تقدیر و تشکر از مسئولین صندوق پژوهش و فناوری نفت، درخصوص دوره حکمرانی انرژی دانشگاه تهران توضیحاتی ارائه نمودند و بر ضرورت برگزاری کارگاه‌ها و بازدید‌های مرتبط با دوره تاکید داشتند.

در ادامه دکتر حسن زاده قائم مقام صندوق، به معرفی این صندوق پرداخت؛ ایشان ضمن تبیین مقدمه‌ای از صندوق‌های پژوهش و فناوری به تاریخچه حمایت از دانش بنیان‌ها در کشور پرداختند. در این بخش قوانین مهم و تاثیرگذار بر حمایت از تولیدات دانش بنیان و همچنین آسیب شناسی برخی از قوانین پرداخته شد. قسمت بعدی سخنرانی ایشان به معرفی کامل‌تر صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت و تاریخچه تشکیل آن همچون سهامداران، ارزش، ماموریت پرداخته شد. در ادامه خدمات متنوع این صندوق همچون: صدور انواع ضمانت نامه‌ها، ارائه تسهیلات، سرمایه گذاری خطرپذیر، طرح تکیه گاه و خرید تضمینی همراه با برخی نمونه‌های همکاری تشریح شد.

در پایان دیدار نیز، دانشجویان ضمن معرفی به بیان مختصر دیدگاه‌های خود از این بازدید پرداختند.

یکی از نکات حائز اهمیت این کارگاه، ارائه آن بصورت بحث و تبادل نظر دوطرفه فی‌مابین دانشجویان و قائم مقام صندوق درخصوص مسائل مختلف مطروحه بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون