کد خبر: ۴۷۱۶۴
۰۹:۵۷ -۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
محمدرضا احمدی می‌گوید: الحمدلله بعد از اجرای برخی نظارت و سخت‌گیری‌ها در برابر پدیده کشف حجاب، جو جامعه خیلی بهتر شد. حتی در این باره یک ارزیابی از مردم در تهران و شهرستان‌های مختلف داشتیم و سوال کردیم و به ما گفتند وضعیت بهتر شده است.

محمدرضا احمدی

نشان تجارت - محمد آیتی: محمدرضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش مجلس در خصوص تلاش برخی دستگاه‌های حاکمیتی برای مقابله با کشف حجاب، می‌گوید: من اول از همه از وزیر کشور و سردار رادان و از همه کسانی که برای ممانعت از کشف حجاب پای کار آمده‌اند، تشکر می‌کنم. یک پیامی هم دارم و اینکه، همه بی‌حجاب‌ها در کل ایران، این‌ها همه فرزندان ما هستند اما بعضی‌ها فریب دشمن و معاندین نظام را می‌خورند.

او می‌گوید: ما باید همه یکپارچه برای ایران و سرزمین‌مان باشیم. بعضی‌ها می‌خواهند بین ما تفرقه ایجاد کنند که در ادامه، این موضوع را علیه وحدت ما استفاده کنند. درخواست و پیام من به کسانی که کشف حجاب می‌کنند این است که گول و فریب دشمن را نخورید. 

نماینده رشت می‌گوید: تنها کشوری که در منطقه امنیت کامل را دارد، ایران اسلامی است. بعضی دشمنان می‌خواهند با اختلاف انداختن بین ما، این امنیت را از بین ببرند. ما اصول و مبانی انقلاب را داریم و همه به آن معتقد هستیم. این اصول، اصول قانون اساسی است و ما اعتقاد داریم همه باید به قانون احترام بگذارند و بحث دیگر، رعایت اصول شرعی ما است. 

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: همه ما مسلمان هستیم و باید به اصول شرعی خود احترام بگذاریم و دشمن این را نمی‌خواهد و قصد دارد این وحدت را از بین ببرد و تفرقه و ناامنی در کشور ما ایجاد کند. پس همه با هم باید دست رد به سینه دشمن بزنیم و همه باید در قالب رعایت قانون، یکی باشیم. 

وی می‌گوید: اگر بعضی از افراد، قانون را رعایت نکنند یا فریب دشمن را بخورند، وزارت کشور، نیروی انتظامی و مابقی دستگاه‌های مرتبط، ناگزیر هستند برای اینکه این وحدت از بین نرود، طبق قانون با بی‌حجابان برخورد و کاری کنند که این افراد هم به قانون احترام بگذارند.

احمدی می‌گوید: الحمدلله بعد از اجرای برخی نظارت و سخت‌گیری‌ها در برابر پدیده کشف حجاب، جو جامعه خیلی بهتر شد. حتی در این باره یک ارزیابی از مردم در تهران و شهرستان‌های مختلف داشتیم و سوال کردیم و به ما گفتند وضعیت بهتر شده است.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید: جمهوری اسلامی مقتدر و قدرتمند است و اگر جایی مماشات کند و مصالحه کند، حتماً در جای دیگر با اقتدار برخورد می‌کند تا اینکه همه از قانون تمکین کنند. نمی‌توانی بگویی، چون وقت ندارم و حوصله ندارم، می‌خواهم از چراغ قرمز رد شوم. قانون می‌گوید باید پشت چراغ قرمز بایستی. نمی‌شود هرکس بر اساس دل خودش قانون را رعایت کند، چون در این صورت، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی می‌گوید: اگر با این فرمان پیش برویم، حتماً وضعیت حجاب در کشور بهتر می‌شود و از طرفی، متولیان امر و ضابطین قوه قضاییه تصمیم می‌گیرند که در ادامه راه به سخت‌گیری‌ها شدت بدهند یا نه؟

نماینده اصولگرا در پاسخ به این پرسش که برخی صحبت از برگزاری رفراندوم در موضوعات مختلف از جمله حجاب می‌کنند، گفت: در مورد طرح رفراندوم باید بگویم که یک ادعای بیخود است. از بین این همه کشور‌هایی که همین افراد آن را متمدن می‌دانند، کدام یکی رفراندوم گذاشته‌اند؟ اصلاً در آمریکا، انگلیس و فرانسه اجازه می‌دهند مردم کلمه رفراندوم را مطرح کنند؟ این‌ها همه فرافکنی از طرف عده اندکی است و مردم، انقلاب و کشور را دوست دارند و حجاب را می‌خواهند. نه فقط برای حجاب که برای هیچ چیزی در کشور رفراندوم نیاز نیست. رفراندوم به تمام معنا را در روز قدس و ۲۲ بهمن دیدیم که مردم پای کار آمدند بنابراین رفراندوم یعنی روز قدس و ۲۲ بهمن. هر جا نیاز باشد مردم پای انقلاب و دفاع هستند. هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، نمونه‌های خوبی برای این موضوع هستند.

منبع: رویداد۲۴

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون