کد خبر: ۴۶۱۵۵
۱۰:۰۸ -۰۹ اسفند ۱۴۰۱
اگر شما جز افرادی هستید که هر روز قیمت ها ، رویدادها و تحلیل های مهم و تخصصی بازار نفت و گاز و پتروشیمی را دنبال و رصد می کنید و علاقمند به آگاهی داشتن از قیمت های لحظه ای کامودیتی های استراتژیک و مهم هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به راحتی و تنها با چند کلیک به صورت کاملا رایگان جدید ترین قیمت های محصولات نفتی را در این سامانه به آدرس https://iroilmarket.com مشاهده فرمایید.

نشان تجارت - مشاهده رایگان قیمت های محصولات جهانی در بازار نفت و گاز مهیا شده است. اگر شما جز افرادی هستید که هر روز قیمت ها ، رویدادها و تحلیل های مهم و تخصصی بازار نفت و گاز و پتروشیمی را دنبال و رصد می کنید و علاقمند به آگاهی داشتن از قیمت های لحظه ای کامودیتی های استراتژیک و مهم هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به راحتی و تنها با چند کلیک به صورت کاملا رایگان جدید ترین قیمت های محصولات نفتی را در این سامانه به آدرس https://iroilmarket.com مشاهده فرمایید. برای اطلاع از دیگر امکانات سامانه بازار نفت و گاز و پتروشیمی، دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

نحوه اطلاع از قیمت های محصولات جهانی

بازار نفت و گاز گزارش های روزانه، هفتگی و ماهانه درخصوص چشم انداز قیمت آتی کالاهای عرضه شده در بورس را به فروشندگان و خریداران از طریق نشریات معتبر آیسیس، پلتس، آرگوس و متال بولتن ارائه می دهد. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه، آرشیو قیمت محصولات نفتی در این سامانه موجود است. 

برای مشاهده قیمت ها مراحل زیر را طی نمایید:

ابتدا وارد سامانه بازار نفت و گاز به نشانی اینترنتی https://iroilmarket.com/ شوید.

سپس جدول قیمت را از منو ها انتخاب و کلیک نمایید.

در انتها تمامی قیمت ها برای شما قابل مشاهده است. همچنین برای اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران آنها با شماره "09337813003" تماس حاصل فرمایید.

خدمات سامانه بازار نفت و گاز

  1. ارائه گزارش های به روز رسانی شده از نشریه ها و ژورنال های معتبر از جمله پلتس (platts)، ارگوس (Argus)، ایسیس (ICIS) و متال بولتن Metal Bulletin

بازار نفت و گاز ارائه دهنده انواع مجله های به روز دنیا می باشد که شما می توانید اشتراک آن ها را تهیه کنید.

  1. تحلیل های جهانی

در این سامانه به روز ترین تحلیل های جهانی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. اگر تمایل به آگاهی از تحلیل های بازار نفت و گاز دارید کافی است به بخش اخبار سیاسی، اقتصادی در وبگاه بازار نفت و گاز مراجعه کنید.

برای مشاهده کلیه اخبار به روز ایران و جهان، لازم نیست به سایت های مختلف سر بزنید، به راحتی می توانید با مراجعه به iroilmarket.comتمامی اخبار را به صورت روزانه مطالعه کرده و نظر خود را بیان نمایید.کارشناسان در اسرع وقت پاسخ گوی سوالات شما مخاطبان هستند.

  1. نمودار لحظه ای بازار

به کمک تیم تحلیلی بازار نفت و گاز شما می توانید نمودار های به روز و لحظه ای قیمت های نفت، گاز و محصولات پتروشیمی را به صورت رایگان مشاهده کنید.

  1. پادکست های بازار نفت و گاز

یکی از امکانات این سامانه ارائه تمامی اخبار به روز دنیا به صورت پادکست برای افرادی که به شنیدن علاقه مند هستند، می باشد. برای شنیدن اخبار نفت و گاز دیگر نیاز به مطالعه نیست و شما در هر زمان و هر مکان می توانید از این طریق از رویدادهای مهم جهان مطلع شوید .

وبسایت بازار نفت و گاز

خلاصه مطلب

بازار نفت و گاز ایران یک سامانه جامع برای تمامی افراد می باشد که می توانید تمامی اطلاعات، قیمت و تحلیل های لازم را در زمینه نفت و گاز به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. برای ارتباط با مشاوران در مجموعه بازار نفت و گاز از طریق شماره 09337813003 در واتس اپ یا تلگرام تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها: نشان تجارت نفت گاز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون