کد خبر: ۴۶۱۴۲
۱۹:۵۲ -۰۸ اسفند ۱۴۰۱
با افزایش تورم و بی‌ارزش شدن پول ملی، همانند بسیاری از مردم، باید راهی برای جلوگیری از هدر رفتن پول و سرمایه خود در نظرگرفت. روزانه قیمت دلار و به نسبت آن سایر کالا نیز تغییر می‌کند و تنها باید به فکر یک راه برای ثابت ماندن ارزش پولمان باشیم.

نشان تجارت - با افزایش تورم و بی‌ارزش شدن پول ملی، همانند بسیاری از مردم،  باید راهی برای جلوگیری از هدر رفتن پول و سرمایه خود در نظرگرفت. روزانه قیمت دلار و به نسبت آن سایر کالا نیز تغییر می‌کند و تنها باید به فکر یک راه برای ثابت ماندن ارزش پولمان باشیم. در ادامه به بررسی مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در ایارن می‌پردازیم و ویژگی‌های مثبت و منفی هریک را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

سرمایه گذاری در منطقه 22 | پروژه های منطقه 22

خرید ماشین برای سرمایه‌گذاری

یکی از راه‌هایی که افراد نسبت به آن اقدام می‌کنند خرید ماشین است که مزایا و معایب خود را دارد. از مزایای آن می‌توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد که معمولا می‌توان ظرف چند ساعت و نهایتا دو الی سه روز یک ماشین مناسب با شرایط خود پیدا کرد و همچنین راحت به‌فروش می‌رسد. اما معایب آن می‌تواند مربوط به اصطحلاک و احتمال بروز تصادف باشد که هرلحظه امکان دارد قیمت آن با افت شدید همراه باشد.

خرید طلا برای سرمایه‌گذاری

از دیگر راه‌های سرمایه‌گذاری در ایران می‌توان به خرید طلا نیز اشاره کنیم که این مورد نیز مقداری روی تورم اثر منفی می‌گذارد اما اگر نگران پول‌ها و سرمایه‌ای هستید که از دسترنج خود به‌دست آورده‌اید، می‌توانید این راه را امتحان کنید. خرید طلا می‌تواند مانع از از بین رفتن سرمایه و ارزش پول شما شود، زیرا افت قیمت در طلا به‌ندرت دیده می‌شود و همیشه یا  از قیمت ثابت برخوردار بوده و یا سیر صعودی داشته است. در سمتی دیگر نیز امکان سرقت طلا وجود دارد و نگهداری مقدار زیاد طلا در منزل می‌تواند خطرناک باشد.

خرید ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

ارز دیجیتال از مهم‌‎ترین و شاید بهترین نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. این نوع سرمایه‌گذاری از مدرن‌ترین نوع بانکداری و تبادل ارز محسوب می‌شود که می‌تواند پتانسیل بسیار خوبی برای آینده نیز محسوب شود. با وجود این نکات، بسیاری از مردم با فلسفه ارز دیجیتال مشکل دارند و نوعی بی‌اعتمادی باعث می‌شود که نتوانند با این نوع سرمایه‌گذاری ارتباط برقرار کنند. همچنین رمزارزها و ارز دیجیتال به مقداری آگاهی و دانش در این زمینه احتیاج دارد که عموم افراد از یادگیری آن سرباز می‌زنند.

خرید سهام و سرمایه‌گذاری در بورس

خرید سهام در بورس ایران کاملا به وضعیت تورم و اتفاقات مهمی که در اقتصاد و صنعت تاثیرگذار باشند، بستگی دارد. با توجه به تجربه افراد در سال‌های گذشته، این‌گونه می‌توان گفت که بورس در ایران به خوشنامی قبل نیست. اما از نظر من، با داشتن توانایی تحلیل و بررسی شرایط موجود می‌توان از بورس نیز سود کسب کرد و مانع از بی‌ارزش شدن سرمایه خود شویم.

خرید مسکن

قاطعانه می‌توان بیان کرد که بهترین نوع سرمایه‌گذاری، خرید مسکن می‌باشد. چراکه اگر در مراحل انجام معامله به چند نکته توجه کنید می‌توانید یک معامله امن و مطمئن را انجام دهید. این نوع معامله بسیار امن‌تر و مطمئن‌تر از سایر روش‌های سزمایه‌گذاریست و ریسک بروز خطر بسیار پایین است. در ادامه به  یکی از بهترین فرصت‌های سرمای‌گذاری در منطقه 22 تهران اشاره خواهیم کرد. این مورد سرمایه‌گذاری نه‌تنها شما را صاحب خانه می‌کند بلکه به‌صورت قسطی و پیش‌خرید می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید.

پیش‌خرید املاک در منطقه 22

پروزه های منطقه 22 | پروژه هما پارسه | پیش خرید پروژه های منطقه 22

پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های سرمایه‌گذاریست که امکان خرید را برای افراد بیشتر محیا می‌کند. بسیاری از آگهی‌ها برای پیش‌فروش ملک در منطقه 22 وجود دارد که می‌توان به آن اشاره کرد مانند مجموعه پروژه‌های نارنجستان. اما در این مطلب قصد داریم به یک فرصت سرمایه‌گذاری دیگر به‌نام پروژه هما پارسه اشاره کنیم.

پروژه هما پارسه

پروژه هما پارسه در شمال دریاچه چیتگر، شمال اتوبان همت در شهرک شهید باقری واقع شده است. پروژه هما پارسه در مجاور برج سفید، برج تریتیوم 2 و شهرک شهید باقری، نزدیک کوه های شمال دریاچه واقع شده است. برج هما پارسه تا دریاچه شهدای خلیج فارس حدود 3 دقیقه فاصله دارد و از برج های نزدیک دریاچه چیتگر به حساب می آید.

همچنین پروژه هما پارسه(خلبانان) تا آبشار تهران و بوستان لتمان کن فاصله کمی دارد و از نظر دسترسی جزو برج های خوب به حساب میآید. برج هما پارسه از لحاظ دسترسی به اتوبان ها موقعیت خوبی دارد و با اتوبان های همت، حکیم و آزادگان فاصله کمی دارد. پروژه هما پارسه از جمله پروژه هایی می باشد که توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت می باشد و از دیگر پروژه هایی که این تعاونی ساخته است می توان به پروژه زاگرس اشاره کرد.

پروژه زاگرس

پروژه زاگرس منطقه 22 | پیش خرید پروژه زاگرس منطقه 22

از دیگر پروژه هایی که میتوانیم در منطقه 22 تهران به آن اشاره کنیم پروژه زاگرس می باشد، این پروژه در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در قالب برج 28 طبقه درحال ساخت میباشد که شامل 2 طبقه تجاری 6 طبقه پارکینگ 1 طبقه لابی و19 طبقه مسکونی میباشد. سازه برج زاگرس منطقه 22  بصورت فلزی با اتصالات پیچ و مهره اجرا میشود.

طراحی این برج لوکس را آرشیتکت بنام فرزاد دلیری برعهده دارد، بطور خلاصه تمامی پارامترهای لازم اعم از لوکیشن، سازنده، طراحی و... برای منحصر به فرد بودن را این پروژه داراست. تراکم پروژه زاگرس به این صورت می باشد که 40 هزار متر تراکم مسکونی داشته و 10 هزار متر تراکم تجاری دارد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم مسیر سرمایه‌گذاری شما را هموارتر و روشن کرده باشیم. به این موضوع دفت داشته باشید که این منطلب توسط تجربیات و دانش شخص نویسنده بیان شده است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون