کد خبر: ۴۶۰۸۶
۱۲:۱۲ -۰۴ اسفند ۱۴۰۱
در همین ابتدا باید اعترف کنیم هرچه قدر هم که بخواهیم نسبت به آینده خوش بین باشیم، بازهم نمیتوان امید چندانی به بازار مسکن در سال 1402 داشت. از همین الان زمزه های گرانی مسکن بعد از عید به گوش می رسد. البته باید امید وار باشیم که از این لحظه تا عید دیگر افزایش قیمتی نداشته باشیم...!

نشان تجارت - در همین ابتدا باید اعترف کنیم هرچه قدر هم که بخواهیم نسبت به آینده خوش بین باشیم، بازهم نمیتوان امید چندانی به بازار مسکن در سال 1402 داشت. از همین الان زمزه های گرانی مسکن بعد از عید به گوش می رسد. البته باید امید وار باشیم که از این لحظه تا عید دیگر افزایش قیمتی نداشته باشیم...!

یکی از اعضا هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران در مورد چشم‌انداز خود از مسکن بیان می کند: من آینده خوبی را با توجه به شرایط فعلی برای بازار مسکن نمی‌بینم. حداقل اینکه ثابت نیست مگر اینکه دولت برای کاهش ارزش پول ملی فکری کند. همچنین می گوید: این در حالی است که ما در حال ورود به سال بعد هستیم و سال 1402 از هم اکنون سیگنال‌هایی برای افزایش درصد تورم می‌دهد که به کل کالاها و مسکن سرایت پیدا می‌کند.

چشم انداز بازار مسکن و ملک در سال 1402

با توجه به زمزمه های گرونی مسکن در سال 1402 باید چیکار کنیم؟

با توجه به تورم بالا و گرونی هفتگی و روزانه بازار مسکن، خرید ملک میتواند یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری باشد. طبق گفته کارشناسان افرادی که حتی یک ماه گذشته اقدام به خرید ملک کرده اند، تا همین الان سود قابل توجهی برده اند. به همین علت خرید ملک مرغوب می تواند گزینه ایی مناسب برای سرمایه گذاری و رشد سرمایه باشد.

حالا یه سوالی پیش می آید که چه منطقه و محله ایی برای خرید ملک گزینه ایی مناسب میباشد؟ طبیعتا محله ایی برای سرمایه گذاری مناسبت تر است که هم رشد قیمت بالای داشته باشد و هم متناسب با سرمایه شما باشد.

خرید آپارتمان در منطقه 2

یکی از گزینه های مناسب جهت سرمایه گذاری در زمینه ملک منطقه 2 تهران است. علاوه بر سرمایه گذاری، این منطقه میتواند لوکیشنی بسیار خوب برا زندگی باشد. اگر عادت به زندگی در محدوده های خوب تهران را دارید ویا میخواهید لاکچری نشینی را تجربه کنید ولی توان خرید ملک در منطقه یک را ندارید، خرید ملک در منطقه دو تهران میتواند بهترین گزینه باشد.

آپارتمان در منطقه 2 بر خلاف اینکه قیمت کمتری نسبت به منطقه یک دارد، اما از نظر خانه های خوش ساخت و لوکس تا حدی نزدیک به منطقه یک است. با خرید خانه در منطقه دو تهران علاوه بر تجربه یک محیط زندگی جذاب، سرمایه گذاری خوبی هم انجام میدهید. منطقه دو تهران نیز مانند دیگر مناطق دارای محله های مختلفی از جمله پونک، تهران ویلا، ستارخان، صادقیه، شهرآرا، مرزداران، طرشت، شهرک غرب و سعادت آباد است. که به طور کلی شهرک غرب و سعادت آباد بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و زندگی می باشد.

قیمت خانه در شهرک غرب و سعادت آباد

اگر شهرک غرب و سعادت آباد را برای خرید ملک و یک زندگی غرب نشینی انتخاب کرده و یا سرمایه گذاری در این دو محل را بهترین گزینه دانستید، بهتر است قیمت ملک در این دو محله را نیز بدانید. 

لیست زیر، قیمت ملک در شهرک غرب را نشان میدهد:

چشم انداز بازار مسکن در سال 1402

در این لیست قیمت ملک در خیابانهای مختلف شهرک غرب گزاش شده است. عموما افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در منطقه دو  می‌باشند، سعادت آباد و شهرک غرب را مدنظر خود دارند. گزارش دیگری از لیست قیمت ملک در سعادت آباد تهران به شرح زیر می باشد:

لیست قیمت ملک و آپارتمان در محله سعادت آباد تهران

در آخر هر تصمیمی که برای خرید ملک در این دو محل گرفتید را بهتر است با یک مشاور املاک حرفه ایی درمیون بگذارید تا شمارا راهنمایی کند و بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار دهد. مشاور املاکی که هدفش راهنمایی دقیق شما باشد نه سود خودش!

مشاورین املاک مثلث می توانند بهترین گزینه باشند. مشاورینی که هر کدام حداقل 15 سال در زمینه املاک سابقه داشته و هرکدام به تنهایی هزاران فایل ملک را خرید و فروش کرده اند. علاوه بر مشاورین، خود املاک مثلث نیز سابقه درخشانی دارد و جذب افراد تحصیلکرده، با تجربه و سلامت و اخذ مشاوره از حقوق دانان برجسته را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون