کد خبر: ۴۶۰۵۴
۰۹:۴۲ -۰۱ اسفند ۱۴۰۱
ارتباط جنسی بدون دخول در دوران نامزدی یا زمانی که زن دوران قاعدگی خود را سپری می‎کند، پیشنهاد می‌شود. اگر هنوز برای دخول آمادگی ندارید، می‌توانید از روش‌های دیگر برای ارضای همسر خود استفاده کنید.

نشان تجارت رابطه جنسی لذت‌بخش تنها محدود به دخول نیست. زوجین می‌توانند بدون دخول نیز از رابطه جنسی خود لذت ببرند و احساس خوبی به یکدیگر بدهند.

ارتباط جنسی بدون دخول در دوران نامزدی یا زمانی که زن دوران قاعدگی خود را سپری می‎کند، پیشنهاد می‌شود. اگر هنوز برای دخول آمادگی ندارید، می‌توانید از روش‌های دیگر برای ارضای همسر خود استفاده کنید.

سکس بدون دخول میزان صمیمیت بین زوجین را افزایش می‌دهد و باعث ایجاد تنوع در رابطه جنسی می‎شود. در این مطلب در مورد رابطه جنسی بدون دخول صحبت می‌کنیم و به معرفی روش‌های انجام آن می‌پردازیم.

رابطه جنسی بدون دخول

رابطه جنسی بدون دخول چه زمانی استفاده می‌شود؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند تنها با دخول می‌توانند از رابطه جنسی خود لذت ببرند و ارضا شوند، اما این‌طور نیست. گاهی اوقات نیاز دارید بدون دخول، رابطه جنسی برقرار کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.  

رابطه جنسی بدون دخول در موارد زیر پیشنهاد می‌شود: 

  • اگر شریک جنسی‌تان آمادگی برای دخول ندارد، می‌توانید در ابتدای کار رابطه بدون دخول را امتحان کنید تا استرس و اضطراب ناشی از ارتباط جنسی را در همسر خود کاهش دهید.
  • زمانی که همسرتان با اختلال واژینیسموس یا ترس از دخول مواجه است و احساس درد شدید دارد. در این مواقع می‌توانید رابطه بدون دخول را جایگزین کنید و به همسر خود برای رفع این اختلال فرصت دهید.  
  • ارتباط جنسی بدون دخول احتمال بارداری ناخواسته را کاهش می‌دهد و در دوران نامزدی و عقد پیشنهاد می‌شود.
  • ارتباط جنسی بدون دخول صمیمت بین زوجین را افزایش می‌دهد و 2 طرف را برای داشتن یک رابطه احساسی‌تر آماده می‌کند.
  • سکس بدون دخول کمک می‌کند تا نقاط حساس بدن شریک جنسی‌تان را کشف کنید و لذت بیشتری به او بدهید.
  • ارتباط جنسی بدون دخول برای زمانی که به وسایل محافظتی مانند کاندوم یا قرص ضد بارداری دسترسی ندارید، بسیار مناسب است.
  • رابطه بدون دخول ریسک بارداری را کاهش می‌دهد. از این رو، می‌توانید در روزهای تخمک‌گذاری رابطه بدون دخول داشته باشید و روش‌های دیگر را امتحان کنید.
  • دخول در دوران قاعدگی زنان توصیه نمی‌شود. در این مواقع بهتر است از دست‌ها و دهان خود برای ارضای همسرتان استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید رابطه جنسی متنوع‌تری داشته باشید، می‌توانید روش‌های بدون دخول را امتحان کنید.

بیش از 30 مدل رابطه جنسی بدون دخول وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و از رابطه جنسی خود لذت ببرید. در ادامه انواع رابطه جنسی بدون دخول را معرفی می‌کنیم.

بغل کردن همراه با بوسه‌های طولانی

در آغوش کشیدن همسر و برقراری ارتباط بدنی یکی از مهم‌ترین بخش‌های رابطه جنسی است.  بغل‌کردن زمانی جذاب‌تر می‌شود که با بوسه‌های طولانی همراه باشد. بوسه، عشق و صمیمیت را به شریک جنسی‌تان منتقل می‌کند و احساس خوبی به او می‌دهد.

 بنابراین، توصیه می‎شود در هنگام برقراری ارتباط جنسی بوسه‌های طولانی را فراموش نکنید. قسمت‌های مختلف بدن همسر خود را ببوسید و او را برای داشتن یک رابطه پرهیجان آماده کنید.

تماس خارجی اندام‌های تناسلی

یکی از روش‌های رابطه بدون دخول که در دوران نامزدی و عقد مورد استفاده قرار می‌گیرد، تماس خارجی اندام‌های تناسلی است.

در این روش آلت تناسلی مرد وارد واژن نمی‎شود و فقط با آن تماس پیدا می‎کند. این روش احتمال بارداری را کاهش می‌دهد و اگر به‌درستی انجام شود، می‌تواند زوجین را به ارگاسم نیز برساند.

حمام کردن

باهم به حمام بروید و بدن یکدیگر را بشویید. با شمع و مقداری گل فضا را رمانتیک کنید و حرف‌های عاشقانه بزنید. صابون را بر روی بدن هم بمالید و شستشو را به ‌آرامی انجام دهید.

رابطه جنسی تانتریک

در این نوع رابطه، طرفین تمرینات خاصی را انجام می‌دهند و سعی می‎کنند بر روی احساسات یکدیگر تمرکز کنند. این کار باعث می‌شود تا روابط صمیمانه‌تری باهم برقرار کنند و از آن لذت ببرند.

در رابطه جنسی تانتریک شما یک جلسه عاشقانه طولانی برگزار می‌کنید. نور اتاق را  تنظیم کنید و در اطراف خود شمع، گل، بخور و ... قرار دهید.

تمرین تنفس، تماس چشمی، نوازش کردن، بوسیدن، مدیتیشن و ... از جمله تمرین‌هایی هستند که در رابطه جنسی تانتریک انجام می‌شوند.

استفاده از لوازم جنسی

بسیاری از زوجین ترجیح می‌دهند از لوازم جنسی برای رابطه جنسی بدون دخول استفاده کنند. ویبراتورها یکی از محبوب‌ترین لوازم جنسی هستند که معمولا مورد استقبال قرار می‎گیرند. علاوه‌بر این می‌توانید از انواع لباس‌های فانتزی برای تحریک همسر و ارضای او استفاده کنید.

صحبت در مورد رابطه جنسی 

برخی افراد مغز را مهم‌ترین اندام جنسی می‌دانند و از قدرت تخیل بی‌پایان آن برای لذت بردن از رابطه استفاده می‌کنند. برای این کار نیاز به لمس بدن و ارتباط فیزیکی ندارید. کافی‌است در مورد رابطه جنسی با یکدیگر گفتگو کنید و فانتزی‌هایتان را بیان کنید.

در مورد چیزهایی که از آن لذت می‌برید حرف بزنید و کارهایی که دوست دارید شریک جنسی‌تان برای شما انجام دهد را با او در میان بگذارید. گفتگو در مورد رابطه جنسی باعث ایجاد صمیمیت می‎شود و حس خوبی به 2 طرف می‌دهد.

ماساژ بدن

ماساژ دادن یکی از بهترین روش‌ها برای شناخت بدن همسر و ایجاد روابط صمیمی با اوست. ماساژ را از قسمت‌های بالایی بدن شروع کنید و با انگشتانتان به ‌آرامی این کار را انجام دهید.

 تماس پوست با پوست، اکسی‌توسین را ترشح می‌کند. اکسی توسین هورمونی است که باعث احساس عشق و صمیمیت می‌شود.

لمس کردن نقاط حساس

سینه، یکی از حساس‌ترین نقاط بدن زن محسوب می‎شود. لمس نوک سینه زنان برای آنان بسیار لذت‌بخش بوده و حتی می‌تواند آن‌ها را به ارگاسم نیز برساند.

لمس کلیتوریس از دیگر روش‌هایی است که برای ارضای زن مورد استفاده قرار می‎گیرد. در این روش مرد می‌تواند با استفاده از دست یا آلت تناسلی خود، کلیتوریس را لمس کند یا با فشار بر روی آن، زن را به ارگاسم برساند.

ماساژ دادن و لمس آلت تناسلی مردان نیز بسیار لذت‌بخش بوده و حس رضایت به آنان می‌دهد. از این رو، به زنان توصیه می‌شود آلت تناسلی همسر خود را در دست بگیرند و به آرامی لمس کنند.

رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی یکی از محبوب‌ترین روش‌های رابطه جنسی بدون دخول می‌باشد. در این روش زوجین با دهان و زبان خود یکدیگر را تحریک می‌کنند. رابطه جنسی دهانی برای هر 2 طرف  بسیار لذت‌بخش بوده و امکان ارگاسم نیز دارد.

برای انجام رابطه جنسی دهانی می‌توانید پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید و طوری در کنار هم قرار بگیرید که هم‌زمان رابطه دهانی را برقرار کنید.

پوزیشن‌های مختلفی برای رابطه جنسی دهانی وجود دارد که از میان‌ آن‎ها می‌توان به پوزیشن ساعت، درخشنده، ماهی، عقرب، مار، زئوس، آویز، میله، دروازه طلایی، هالووین، دزد دریایی­، کتابی، افقی، بتمن و ... اشاره کرد.

رابطه جنسی بدون دخول

در این مطلب روش‌های رابطه جنسی بدون دخول را معرفی کردیم و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رابطه جنسی بدون دخول، افزایش صمیمیت و ایجاد تنوع در رابطه جنسی است. رابطه بدون دخول اغلب با معاشقه همراه است و باعث شناخت بیشتر زوجین نسبت به‌هم می‌شود.

ارتباط جنسی بدون دخول احتمال بارداری را کاهش می‎دهد و در دوران نامزدی و عقد توصیه می‌گردد. زنانی که در دوران قاعدگی خود به‎سر می‌برند یا باردار هستند نیز می‌توانند از این راهکارها برای ارضای جنسی خود و همسرشان استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون