کد خبر: ۴۵۸۴۵
۰۹:۰۵ -۱۷ بهمن ۱۴۰۱
قبل از اجاره ماشین در دبی به شما عزیزان توصیه می‌شود که در مورد قوانین رانندگی آن مطالعه کنید. اگر درباره‌ی قوانین رانندگی در دبی اطلاعاتی نداشته باشید و قوانین آن را رعایت نکنید، در این صورت جرائم سنگینی در انتظار شما خواهد بود.

شرایط اجاره ماشین در دبی

نشان تجارت - یکی از پرطرفدارترین شهر هایی که سالانه مسافران و توریستان بسیاری به آن سفر می کنند، شهر دبی است. دبی، برای مسافران و توریست هایی که به این شهر زیبا و دیدنی سفر می کنند، امکانات و خدمات بسیار قابل توجهی را مهیا کرده است. از مهم ترین امکانات و خدماتی که شهر دبی برای مسافران مهیا شده است می توان به اجاره ماشین در دبی اشاره کرد. شرایط اجاره ماشین در دبی بسیار آسان است و به راحتی می توانید ماشین مدنظر خود را انتخاب کنید. به طوری که شما می توانید در داخل ایران نیز برای رزرو ماشین مد نظر خود در دبی اقدام نمایید. اجاره ماشین در شهر زیبای دبی به دلیل شرایط آسانی که دارد در بین مسافران بسیار محبوب است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اجاره ماشین در دبی در ادامه همراه ما باشید .

شرایط اجاره ماشین در دبی

اجاره ماشین در دبی

آشنایی با قوانین رانندگی دبی

قبل از اجاره ماشین در دبی به شما عزیزان توصیه می شود که در مورد قوانین رانندگی آن مطالعه کنید. اگر درباره ی قوانین رانندگی در دبی اطلاعاتی نداشته باشید و قوانین آن را رعایت نکنید، در این صورت جرائم سنگینی در انتظار شما خواهد بود. تغییر ندادن ناگهانی مسیر، رعایت کردن سرعت مجاز، توجه به چراغ راهنمایی، پارک نکردن ماشین در محل پارک افراد معلول، وارد نشدن به خط ویژه اتوبوس و تاکسی، توجه به محل عبور عابران از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در دبی محسوب می شوند. اگر قصد اجاره ماشین در این شهر  را دارید، رعایت قوانین نام برده شده بسیار مهم است .

اطلاعات مورد نیاز برای اجاره ماشین

اجاره ماشین در این شهر دارای محدوده سنی می باشد و حداقل سنی که برای اجاره خودرو نیاز است، بیست و سه سال می باشد. یکی از مهم ترین شروط برای اجاره خودرو، داشتن گواهینامه بین المللی است. گواهینامه بین المللی شما باید دارای 3 سال اعتبار باشد تا بتوانید در این شهر زیبا اقدام به کرایه ماشین کنید. اولین اقدام شما عزیزان برای اجاره ماشین در دبی مراجعه به آژانس های مربوطه معتبر مثل  berimdubai می باشد. همچنین قبل از سفر خود می توانید به صورت اینترنتی ماشین مدنظر خود را رزرو کنید. البته  رزرو ماشین تنها برای افرادی که دارای مستر کارت هستند، امکان پذیر می باشد. در صورت نداشتن مستر کارت می توانید از طریق آژانس های گردشگری ماشین مدنظر خود را اجاره کنید. در زمانی که قصد اجاره ماشین دارید باید اطلاعات خود را به صورت کامل در اختیار آژانس گردشگری بگذارید.

شرایط اجاره ماشین در دبی

اجاره ماشین در دبی

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در دبی

اجاره ماشین در دبی دارای شرایط می باشد که داشتن مدارک از جمله این شرایط می باشد. در ادامه به معرفی مدارکی که برای اجاره ماشین در این شهر نیاز است می پردازیم. کپی گذرنامه، گواهینامه بین المللی، عکس ۳ در ۴، ارائه فرم درخواست اجاره ماشین، پرداخت هزینه برای اجاره ماشین از اصلی ترین مدارک برای اجاره ماشین در این شهر می باشند. یکی از نکاتی که بعد از اجاره ماشین باید به آن توجه کنید، مشخص کردن زمان و مکان دقیق برای بازگرداندن ماشین بعد از اتمام قرارداد است .

نحوه پرداخت هزینه اجاره ماشین

برای پرداخت هزینه اجاره ماشین در دبی می توانید علاوه بر درهم از ریال که واحد پول ایران است استفاده کنید. بیشتر مسافران و توریست هایی که قصد اجاره ماشین در این شهر را دارند، فاقد کارت های اعتباری بین المللی می باشند. به همین علت نمی توانند با استفاده از ارز های خارجی ماشین مدنظر خود را کرایه کنند. شرکت هایی که مربوط به اجاره ماشین هستند، امکان کرایه ماشین با ریال را برای مسافران ایرانی فراهم کرده اند.

در انتها می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجاره ماشین در دبی و سایر نکات مهم در مورد  شرایط اجاره ماشین به سایت berimdubai.com مراجعه فرمایید.

برچسب ها: نشان تجارت دبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون