کد خبر: ۲۷۶۹۸
۰۱:۱۸ -۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به دلیل خستگی در مسابقه با الشرطه نمایش فوق‌العاده‌ای نداشته است.

فرهاد مجیدی

نشان تجارت - فرهاد مجیدی بعد از برد مقابل الشرطه عراق در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره این مسابقه و آینده استقلال انجام داد. مشروح صحبت‌های سرمربی استقلال را در ادامه می‌خوانید:

امروز هوا گرم‌تر از قبل بود
بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم.

بازیکنان خسته بودند، اما جنگیدند
بازیکنان ما خسته بودند، اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آن‌ها افتخار می‌کنم. از تک تک آن‌ها ممنونم، چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آن‌ها بود. مجددا از آن‌ها تشکر می‌کنم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

این سخت‌ترین گروه ممکن بود
در کل بازی‌های گروهی را خوب کار کردیم. بازی‌های گروه‌های دیگر را تماشا کردم. این سخت‌ترین گروه مسابقات بود. من فکر می‌کنم تیم الشرطه شانس صعود به دور بعدی را داشت.

قول می‌دهم در آینده کیفیت بهتری ارائه بدهیم
فکر می‌کنم از بازی سوم به بعد همه تیم‌ها تحلیل رفتند. در کل عملکرد مان خوب بود و من به هواداران استقلال قول می‌دهم که در بازی‌های آینده آسیایی با کیفیت بهتری بازی خواهیم کرد.

فشار به استقلال بعد از یک بر صفر؟
صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت‌تر بازی می‌کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

من جام را بالای سر بردم، وریا هم می‌برد
تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده، اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون