کد خبر: ۲۴۵۶۸
۰۹:۴۹ -۱۸ اسفند ۱۳۹۹
رئیس سازمان بورس گفت: افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومان دارند تقریبا ۴۰۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

سهام عدالت

نشان تجارت - محمد علی دهقان دهنوی با بیان این مطلب بعد از نشست با مدیران بورسی در جمع خبرنگاران بیان کرد: نتیجه جلسه این بود که همراهی تمام نهادهای مالی برای تقویت و توسعه و رونق بازار لازم است.

وی با اشاره به میزان سود سهام عدالت افراد گفت: سود چه برای کسانی که روش مستقیم و چه برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند، اگر نفروخته باشند تقریبا ٢٠٠هزار تومان محقق می‌شود و سودی که شرکت‌های سرمایه گذاری تصمیم گرفتند به سهامداران خود بدهند ٢٠٠هزار تومان است.

وی درباره توزیع سود سهام عدالت بین سهامداران توضیح داد: تقسیم سود توسط شرکت ها به پایان رسیده و شرکت های تقسیم سود را تا پایان سال در وجه سپرده گذاری مرکزی پرداخت می کنند و آن بخشی از ۲۰۰ هزار تومان که تا پایان سال نهایی شد توزیع خواهد شود.

رئیس سازمان بورس گفت: شماره حساب افراد با توجه به مباحث سجام در اختیار است و از طریق سپرده گذاری مرکزی واریز می شود و با توجه به اطلاعات در سجام می فهمیم که هر شخص چه میزان سهام دارد و از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت می شود.

وی افزود: اگر شرکت های سپرده گذاری همکاری نکنند، ممکن است بخشی از واریز به آن طرف سال موکول شود.


بیشتر بخوانید: ارزش روز سهام عدالت و دارایکم


رئیس سازمان بورس در خصوص سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند؟ گفت: برای آنان دو برابر۲۰۰ هزار تومان یعنی تقریبا 400 هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

دهنوی گفت: مکانیزم اوراق تبعی یک مکانیزم بیمه سهم است که اگر شما یک نماد را بخرید با توجه به شرایطی که گفته می شود اوراق تبعی داده می شود و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ صورت می گیرد.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون