کد خبر: ۲۴۵۳۷
۱۷:۲۴ -۱۷ اسفند ۱۳۹۹
ارزش سهام عدالت با توجه به روند صعودی بورس و نماد‌های مربوطه نسبت به دیروز افزایشی بود و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان امروز ۶۶ هزار تومان افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت

نشان تجارت - بورس تهران که مدتی در مدار منفی معامله میشد، امروز شاهد پایان مثبت بورس بودیم. به طوری که شاخص کل در جریان معاملات امروز با صعود ۵ هزار و ۸۶۰ واحدی (معادل ۰.۵۰ درصد رشد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ واحد قرار گرفت و نمادهای کوچک‌تر بازار بعد از یک صعود دوباره نزولی شدند و شاخص هم‌وزن منفی شد و با افت ۹۲ واحدی، ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ واحد را ثبت کرد.

در پایان معاملات امروز نمادهای اپال، برکت، شپنا، شستا، فملی، شتران و وتجارت پر تراکنش‌های بازار بودند. نمادهای فولاد، وغدیر، فخور، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر مثبت و فملی و وامید بیشترین تاثیر منفی را در روند شاخص کل بورس داشتند.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۲۴۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۸ درصد معادل ۶۶ هزار و ۴۱۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۱۴۸ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۸۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۳۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۳۰ تومان معامله شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون