کد خبر: ۲۰۳۴۴
۱۱:۱۴ -۲۶ آذر ۱۳۹۹
یحیی گل‌محمدی قصد دارد در صورت به دست آمدن پنالتی در جریان بازی فینال آسیا مسئولیت زدن آن را به بشار رسن هافبک عراقی این تیم بسپارد.

پنالتی ‌زن اصلی پرسپولیس

نشان تجارت - کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سفر به قطر برای انجام فینال لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه بعد از مشخص شدن نتیجه تست‌های کرونا یک جلسه ریکاوری را انجام دادند، ولی از دیروز تمرینات فشرده و اصلی خود را آغاز کردند. همه اتفاقات و حواشی اردوی پرسپولیسی‌ها را در گزارش اختصاصی خبرورزشی می‌خوانید.

بدنسازی بعد از صرف صبحانه
بعد از منفی شدن تست کرونای کاروان پرسپولیس اعضای این تیم اجازه دارند در هتل و محوطه آن تردد کنند. سرخپوشان ساعت ٩:٣٠ صبحانه صرف کردند و بعد از آن راهی سالن وزنه شدند تا بدنسازی انجام دهند. بلافاصله بعد از اتمام تمرین صبح اعضای پرسپولیس به هتل برگشتند و به اتاق‌هایشان رفتند.

همه ماسک زدند
نکته جالب درخصوص حضور پرسپولیسی‌ها در سالن بدنسازی استفاده همه اعضای تیم از ماسک بود و کلیه بازیکنان و کادر فنی به دلیل بسته بودن فضا ناچار به گذاشتن ماسک شدند که همین موضوع کار را برای تمرین کردن سخت می‌کرد.

اولسانی‌ها زودتر تمرین می‌کنند
کاروان پرسپولیس و اولسان در یک هتل اقامت دارند، ولی رفت و آمد‌های اعضای نماینده کره به تمرین از درِ دیگری انجام می‌شود، ضمن اینکه ساعت تمرین این تیم هم با پرسپولیسی‌ها متفاوت است و اولسانی‌ها زودتر تمرین می‌کنند.

بازیکنان پرسپولیس و اولسان در آسانسور به هم خوردند
در این موارد خاص و حساس مثل فینال آسیا، کادر فنی دو تیم معمولاً دوست ندارند قبل از مسابقه بازیکنان‌شان با یکدیگر ملاقات داشته باشند، ولی یکی بودن هتل محل اقامت بعضی وقت‌ها این ملاقات‌ها را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. دیروز هم چند تن از بازیکنان پرسپولیس و اولسان در آسانسور هتل المشعل به هم خوردند و با یکدیگر ملاقات کردند.

رضایت پرسپولیسی‌ها از کیفیت زمین تمرین
یکی از مشکلات اصلی تیم‌های ایرانی نداشتن زمین تمرین باکیفیت است. از همین‌رو وقتی پرسپولیسی‌ها کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی اگلا را می‌دیدند، حسابی کیف می‌کردند و از کیفیت آن بسیار راضی بودند.

فاصله زیاد محل تمرین با هتل
با وجود اینکه کمپ مجهز اسپایر در نزدیکی هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها قرار دارد، ولی با نظر AFC سرخپوشان برای تمرین مجبورند به کمپ اگلا بروند که حدود ٢٥ دقیقه با هتل محل اقامت پرسپولیس فاصله دارد که با توجه به کوچک بودن دوحه مسافت طولانی به حساب می‌آید.

لباس‌ها تأیید شد
در حاشیه تمرین پرسپولیس در زمین اگلا، چهار عضو از کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور پیدا کردند. این تیم چهار نفره به بررسی پیراهن پرسپولیس در فینال و چک کردن نام اسپانسر و اندازه چاپ این نام روی پیراهن سرخپوشان پرداختند و در نهایت لباس تیم را تأیید کردند.

مدیران هم آمدند
ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به همراه علی رغبتی و غلامعلی محمدعلیپور، دو عضو هیئت‌مدیره باشگاه با حضور در ورزشگاه اگلا محل تمرین سرخپوشان مشغول تماشای تلاش شاگردان یحیی گل‌محمدی شدند.

بشار پنالتی‌زن اول
همان‌طور که نوشتیم کادر فنی پرسپولیس در تمرینات اخیر و تمریناتی که قرار است این تیم در قطر انجام دهد، روی زدن ضربات پنالتی تأکید ویژه‌ای داشته‌اند. بر همین اساس، قرمز‌ها در برنامه‌های تمرینی خود زدن ضربات پنالتی را هم در دستور کار قرار داده‌اند تا در صورت رفتن بازی به ضربات پنالتی، این تیم مشکلی بابت پنالتی زدن نداشته باشد. با توجه به اینکه آخرین پنالتی پرسپولیس در جریان بازی توسط سیامک نعمتی به گل تبدیل نشد، یحیی گل‌محمدی قصد دارد در صورت به دست آمدن پنالتی در جریان بازی مسئولیت زدن آن را به بشار رسن هافبک عراقی این تیم بسپارد.

سمیعی امروز می‌رسد
جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید سرخپوشان که به دلیل مشغله زیاد نتوانست همراه تیم به قطر برود، طبق هماهنگی‌های انجام شده امروز راهی دوحه می‌شود و به اردوی پرسپولیس ملحق خواهد شد.

سکوی قهرمانی چک شد
مسئولان برگزاری دیدار نهایی طی روز‌های اخیر چند بار سکوی قهرمانی و مسائل مربوط به اهدای جام را چک کردند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. همچنین محل استقرار عکاسان و فیلمبرداران هم بررسی شد.

خوشحالی کره‌ای‌ها از محرومیت ٣ پرسپولیسی
پرسپولیس مقتدرانه راهی فینال آسیا شد از همین‌رو حریف این تیم به خوبی بازی‌های قبلی سرخپوشان در آسیا را آنالیز کرد و به خوبی می‌داند وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان از جمله تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس به حساب می‌آیند. از همین‌رو محرومیت این سه بازیکن کلیدی خوشحالی کره‌ای‌ها را در پی داشته و آن‌ها از اینکه پرسپولیس تیم کاملش را در اختیار ندارد، بسیار راضی هستند. گفتنی است اولسان بدون محروم به مصاف پرسپولیس می‌رود.

نماینده میزبان فینال را سوت می‌زند؟
بنابر ادعای استاد الدوحه عبدالرحمن الجاسم قطری نامزد قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی است که در صورت انتخاب این داور، میزبان هم در فینال نماینده خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون