کد خبر: ۱۶۳۶۰
۱۸:۱۷ -۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
دربی ایتالیا می‌تواند پایان دوران کوتاه صدرنشینی یوونتوس باشد؛ تیمی که تا چند هفته پیش با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشت،با گل دیرهنگام کولیبالی در تورین، حالا ناپولی را در یک امتیازی خودش می‌بیند و اگر در دربی ایتالیا مقابل اینترمیلان پیروز نشود، صدر جدول را از دست خواهد داد. با توجه به بازی‌های باقی مانده بعید به نظر می‌رسد در صورت از دست رفتن فرصت صدرنشینی امکان دوباره‌ای برای بازگشت بانوی پیر به صدر جدول به وجود بیاید.

ورزش و جوان- سایه روشن‌های تاکتیکی 

بزرگ‌ترین نگرانی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در اختیار نداشتن جورجو کیلینی مصدوم است. در غیاب او از بین روگانی و بازرالی یک نفر به عنوان جانشین راهی میدان می‌شود. اگر روگانی به میدان برود، با توجه به سرعت پایین این بازیکن، احتمالا اسپالتی، سرمربی اینترمیلان به ایکاردی وظایف بیش‌تری در مورد بازی زمینی بدهد؛ هر چند با توجه به شرایط و سبک بازی یوونتوس به نظر می‌رسد روگانی نسبت به بارزالی گزینه بهتری باشد. سرمربی اینترمیلان قطعا با همان ترکیب موفق بازی با کیه‌وو تیمش را به میدان می‌فرستد و ایکاردی به عنوان فوق تخصص گلزنی به یوونتوس کنار رافینیا و پریسیچ، شب پردردسری را برای مدافعان یووه میهمان می‌سازند.

نکته جذاب 

اینتر با وجود برتری در میزبانی قبلی از دربی ایتالیا، طی سال‌های اخیر همیشه مقابل یوونتوس در خانه مشکل داشته است؛ به حدی که تا قبل از پیروزی فصل گذشته در۷ بازی خانگی مقابل یووه ۴ تساوی و ۳ شکست به دست آورد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون