کد خبر: ۹۹۹۵
۲۱:۱۸ -۰۱ مهر ۱۳۹۶
منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون به یک برد تک گله دست یافت.

ورزش و جواندر یکی از بازی های همزمان عصر شنبه از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون در سنت مری میزبان منچستریونایتد بود که در نهایت این مسابقه با پیروزی ۱-۰ شیاطین سرخ به پایان رسید.

در این مسابقه منچستریونایتد در بیست دقیقه ابتدایی برتری نامحسوسی نسبت به حریف داشت و موقعیت هایی را روی دروازه میزبان خود خلق کرد که روی یکی از این فرصت ها به گل برتری رسید. دقیقه ۲۰ مسابقه سانرت از جناح چپ با ضربه سر لوکاکو همراه شد، دروازه بان حریف توپ اول را مهار کرد ولی در برگشت لوکاکو با یک ضربه تمام کننده بازی را ۱-۰ کرد. یونایتد در ادامه نیمه اول بازی را کنترل کرد و برنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، ساوتهمپتون برتری کاملی روی توپ و میدان داشت و یونایتد هم دست به دفاع زد، تیم مورینیو در اکثر دقایق نیمه دوم در حالت دفاعی قرار داشت و به ساوتهمپتون اجازه داد تا توپ را در دست داشته باشد، فشار میزبان برای خلق موقعیت منجر به ایجاد فرصت های خیلی خوبی نشد و یکی دو موقعیت به دست امده هم از دست رفت. در آن سمت، لوکاکو و هررا روی ضدحملات صاحب فرصت های خوبی شدند که هیچ یک به ثمر ننشست. در اواخر بازی مورینیو هم از کنار زمین اخراج شد.

یونایتد با این برد، بعد از ۶ هفته ۱۶ امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی، در رده دوم ایستاده است.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون