کد خبر: ۹۸۸۳
۱۰:۳۴ -۳۰ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی یوونتوس خوشحال است که تیمش توانست سه امتیاز حساس برابر فیورنتینا را به دست آورد.
ورزش و جوان- به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته پنجم رقابت های سری A به مصاف فیورنتینا رفت و توانست به سختی و با یک گل به پیروزی برسد.

آلگری پیروزی برابر فیورنتینا را ارزشمند توصیف کرد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هم چنان که پیش‌بینی می کردیم  بازی بسیار سختی بود و بسیار خوشحالم که این پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. فیورنتینا مثل همیشه حریف سختی برای ما بود و این پیروزی به راحتی به دست نیامد.

او ادامه‌ داد: پیروزی مهمی را کسب کردیم. در نیمه نخست نتوانستیم به گل برسیم و چند اشتباه داشتیم ، اما خوشبختانه در نیمه دوم تلاش ما ثمر داد و به گل رسیدیم. بازیکنان یوونتوس تلاش زیادی از خود نشان دادند و برای کسب این پیروزی جنگیدند.

سرمربی یوونتوس بار دیگر به حمایت از ایگواین پرداخت و ناکامی او را در گلزنی این گونه توجیه کرد: ایگواین پیش از این هم در چهار پنج بازی در گلزنی ناکام بود، اما  طولی نکشید که شرایط سخت را پشت سر گذاشت و به روزهای خوبش برگشت. اطمینان دارم که او بازهم می تواند به اوج بر گردد. بهترین چیز برای ایگواین در شرایط کنونی حفظ آرامش است و امیدوارم که او با تمرکز بالاتری بازی کند. اصلا نگران این بازیکن بزرگ نیستم.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون