کد خبر: ۹۵۳۷
۱۹:۵۴ -۲۲ شهريور ۱۳۹۶
آلگری از مهاجم آرژانتینی تیمش انتقاد کرده است.
ورزش و جوان- یوونتوس در بازی نخست خود در دور گروهی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا متحمل باخت سختی شد و در نیوکمپ با سه گل از آبی و اناری های کاتالان شکست خورد. اما آلگری سرمربی یووه در پایان مسابقه از عملکرد مهاجم گران قیمت تیمش انتقاد کرد. او در مورد شرایط هیگواین و اوضاع کلی تیمش چنین گفت:

او شروع خوبی در بازی داشت ولی باید در چنین بازی هایی بیشتر خونسرد و آرام باشد. بعضی مواقع به نظر می رسد که از شرایط مسابقه رنج می برد و سرخورده می شود. چنین بازی های بزرگی وابسته به قوای ذهنی است. نمی توانید این طور تصور کنید که به بارسلون می آیید و می توانید کاملاً بر حریف مسلط شوید. نباید خودبینانه عمل کنیم. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم، بازی پایاپای بود و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند، در چنین مسابقات بزرگی باید از فرصت های تان استفاده کنید وگرنه حریف شما را مجازات می کند، به خصوص که بارسلونا بازیکنی مثل مسی را دارد که در یک لحظه تفاوت را رقم می زند. در ابتدای نیمه دوم هم دیبالا فرصت خوبی داشت ولی از آن استفاده نکردیم و سپس بارسلونا از فضاهایی که به آن ها دادیم، نهایت استفاده را برد.

هنوز در ابتدای فصل هستیم، بازی های زیادی پیش رو داریم، دوباره نتایجی خوب میگیریم و باز میگردیم، همان طور که قبل تر هم این کار را کرده ایم. درست است شکست خوردیم ولی مهم این است که از شکست ها درس بگیریم و پیشرفت کنیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون