کد خبر: ۸۸۹
۱۲:۰۲ -۰۶ فروردين ۱۳۹۶
تیم پیکان در دیداری دوستانه در ورزشگاه پیکانشهر با نتیجه دو بر یک نفت را شکست داد. در نیمه دوم این بازی، داور مسابقه به دلیل افزایش اعتراض‌ها زمین بازی را ترک کرد تا این مسابقه دقایقی به وقفه بیفتد.
ورزش و جوان- شنبه تیم‌های پیکان و نفت از ساعت 17 در ورزشگاه پیکان شهر در چارچوب یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان مجید جلالی در تیم پیکان به پایان رسید.
در این دیدار ابتدا در دقیقه 33 عیسی آل کثیر بازیکن نفت توانست با شوتی دقیق دروازه پیکان را باز کند ولی در ادامه گادوین منشا ستاره پیکانی‌ها در دقیقه 36 و وقت‌های تلف شده نیمه اول دو گل برای پیکانی‌ها به ثمر برساند تا شاگردان مجید جلالی بتوانند این دیدار را مقابل شاگردان علی دایی پیروز شوند.
همچنین این بازی دو اخراجی داشت که محمد قاضی در دقیقه 14 و اکبر صادقی در دقیقه 56 از تیم نفت اخراج شدند که هر دو اخراج به دلیل اعتراض این دو بازیکن به تصمیم داور بود. نکته جالب این است که پس از اخراج اکبر صادقی، داوران مسابقه زمین بازی را ترک کردند تا این دیدار دقایقی متوقف شود. پس از این اتفاق کیانوش رحمتی که جزو کادر فنی پیکان است همراه با فرهاد جهانگیری و علی چناقچی قضاوت دیدار را بر عهده گرفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون