کد خبر: ۷۲۴۰
۱۳:۳۹ -۰۸ مرداد ۱۳۹۶
زیدان:
سرمربی رئال مادرید شکست برابر بارسلونا را مهم نمی‌داند.
ورزش و جوان- به نقل از آس، رئال مادرید بامداد یک‌شنبه در چمپیونزکاپ آمریکا ۳ بر ۲ مغلوب بارسلونا شد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: خیلی بد بازی را شروع کردیم. دو گل در هفت دقیقه دریافت کردیم. پس از ۱۰ دقیقه توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم. لحظات خوبی هم داشتیم اما در مجموع در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم.

سرمربی رئال مادرید افزود: سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم. به زودی دوباره برابر بارسلونا قرار خواهیم گرفت و آن بازی حقیقی خواهد بود. با این حال چیزی را پنهان نمی‌کنیم. این بازی دو چهره داشت؛ بازی را بد شروع کردیم سپس وارد جریان بازی شدیم و خیلی راحت توپ‌ها را از دست دادیم. این بازی ما نیست.

مادرید در سه بازی پیش فصل نتوانست به پیروزی دست یابد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: پیش فصل است. نتیجه سه بازی اخیر چیزی نبود که انتظار داشته باشیم. با این حال چیزی تغییر نخواهد کرد. مهم تر از همه آمادگی برای هشتم آگوست (سوپرجام اروپا) است. تنها این موضوع برایمان ارزش دارد. نکات مثبت را می‌بینم اما نکات منفی  را هم می‌بینم.  باید صبور بود، کار کرد و برای نخستین بازی رسمی خود را آماده کرد.

سرمربی فرانسوی درباره دیدار دوستانه برابر بارسلونا گفت‌: این شکست برایم اهمیت زیادی نداشت. همیشه شکست دردناک است اما این باخت اکنون اهمیت زیادی ندارد. باید بهتر کار کنیم و آماده تمرین کردن هستیم. با این حال چیزی عوض نخواهد شد. بازی زیبایی برای مخاطب بود اما برای تیمی که مغلوب شد ناخوشایند بود.

زیدان نگران سوپر جام نیست: خیلی خوب کار کرده‌ایم. اکنون به شیکاگو سفر خواهیم کرد تا آخرین بازی دوستانه‌مان را انجام بدهیم. سپس به سوپر جام فکر می‌کنیم. چیزی عوض نخواهد شد. اتفاق‌های خوبی هم برای تیم افتاد و تنها نباید بدبین بود. اکنون زمان خوبی برای بررسی نتایج کسب شده نیست. مهم‌تر  از همه آمادگی‌مان برای روز هشتم آگوست است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون