کد خبر: ۷۲
۱۱:۲۸ -۱۸ بهمن ۱۳۹۵
به مناسبت خداحافظی فرانک لمپارد از دنیای فوتبال
هافبک سابق تیم ملی انگلستان پس از 21 سال حضور مستمر در دنیای حرفه ای، کفش های خود را آویزان کرد. اسطوره فوتبال انگلستان در سن 38 سالگی آخرین فصل حضور در دنیای حرفه ای را در نیویورک سیتی گذراند.
ورزش و جوان- هافبک سابق تیم ملی انگلستان پس از 21 سال حضور مستمر در دنیای حرفه ای، کفش های خود را آویزان کرد. اسطوره فوتبال انگلستان در سن 38 سالگی آخرین فصل حضور در دنیای حرفه ای را در نیویورک سیتی گذراند. او پیش از این 13 سال را با پیراهن چلسی درخشید و توانست 649 بار با پیراهن این تیم به میدان برود، و توانست با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد. او همچنین در تیم های وستهام، منچسترسیتی و همچنین در ابتدای دوران حرفه ای خود در سوانسی توپ زد. از او به عنوان یکی از بهترین هافبک های نسل خودش یاد می کنند. او 106 بار با پیراهن انگلستان به میدان رفت و 29 گل به ثمر رساند و در سه جام جهانی 2006، 2010 و 2014 همراه تیم ملی انگلستان حضور داشت. او در آخرین دیداری که با پیراهن تیم ملی انگلستان به میدان رفت بازوبند کاپیتانی سه شیرها را بر بازو بست.

لمپارد در مورد خداحافظی خود از دنیای فوتبال اینچنین می گوید: بعد از 21 سال باورنکردنی، اکنون بهترین زمان برای پایان دادن به این مسیر پرفراز و نشیب است. این در حالی است که چندین پیشنهاد هیجان انگیز برای بازی در خانه و همچنین آمریکا را داشتم، اما باور دارم که در حال حاضر زمان مناسبی است تا فصل جدیدی از زندگی ام را ورق بزنم.

او همچنین اضافه کرد: از انجمن فوتبال انگلستان به خاطر فرصتی که برای طی کردن مراحل لازم برای بدست آوردن مدارک مربیگری به من داده اند سپاسگزاری می کنم و قصد دارد که از این فرصت نهایت استفاده را ببرم تا زندگی در نقش یک مربی را نیز تجربه کنم.

فیفا نیز در توئیت خود از فرانک لمپارد به خاطر 21 سال حضور در دنیای حرفه ای قدردانی کرد.

مترجم: محمود ظهوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون