کد خبر: ۵۹۸
۲۱:۱۹ -۲۸ اسفند ۱۳۹۵
انریکه:
سرمربی بارسلونا حریف تیمش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را ترسناک عنوان کرد.
ورزش و جوان- به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف والنسیا می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: والنسیا همیشه نه تنها در نوکمپ بلکه در مستایا نیز باعث آزار ما شده است. آنها حریف سرسختی هستند چون بازیکنان سطح بالایی دارند. هر چند که در جدول در رتبه خوبی قرار نگرفته‌اند. این تیم قدرتمند است. باید مراقبشان باشیم چون ممکن است ما را دچار مشکل سازند. والنسیا نه فقط به خاطر بازی مستقیم در حضور سیمونه زاتزا خطرناک است بلکه با حضور اوریانا نیز در کار گروهی بهتر شده است.
بارسلونا باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس برود. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار کرد: در یک چهارم نهایی با حریف ضعیف رو به رو نخواهید شد. با توجه به تقابل‌های گذشته از هم شناخت خوبی داریم. از فینال برلین (2015) برخی از بازیکنان عوض شدند اما با این حال یوونتوس تیم ترسناکی به حساب می‌آید.
انریکه درباره وضعیت آندرس اینیستا گفت: اکنون از ابتدای فصل در بهترین شرایط خود قرار دارد. پیش از این دچار دو آسیب دیدگی شدید شد اما اکنون به دوران خوب خود بازگشته است. می‌خواهیم از او محاففظت کنیم. اینیستا در رابطه با آینده‌اش دو راه دارد. می‌تواند فوتبال خود را در تیم محبوبش به پایان برساند یا همچون ژاوی هرناندس حضور در لیگ دیگری را تجربه کند. هر دو تصمیم قابل احترام هستند.
سرمربی اسپانیایی در پایان در مورد لیونل مسی اظهار کرد: آمار او همچون فصل گذشته است. کمی بهتر از سال گذشته چون فصل پیش به علت آسیب‌دیدگی دو ماه دور از میادین بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون