کد خبر: ۵۳۴۰۸
۱۳:۰۷ -۱۰ خرداد ۱۴۰۳

سایت ethgdp، جدیدترین روش خالی کردن جیب شما

سایت ethgdp خود را یک پلتفرم معامله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند. جایی که کاربران می‌توانند از ترید خود بازدهی زیادی کسب کنند. تبلیغات این سایت چنان آب‌وتاب داده شده که هر بیننده‌ای را فریب می‌دهد. پشت‌پرده این سایت اما یک کلاهبرداری در جریان است.

سایت ethgdp

نشان تجارت - اگر به شما در ازای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، بازدهی بالایی پیشنهاد شود، چه می‌کنید؟ سایت ethgdp در ازای ترید و سرمایه‌گذاری کاربران به آن‌ها پیشنهاد بازدهی قطعی و سود بالا می‌دهد! افراد زیادی به‌واسطه تبلیغات این پلتفرم به آن جذب شده‌اند، حساب ساخته‌اند و پول واریز کرده‌اند. اما همین افراد بعد از رشد حساب موفق به برداشت پول نشده‌اند! سایت ethgdp جدیدترین روش خالی کردن جیب شماست!

نگاهی به عملکرد سایت ethgdp

سایت ethgdp خود را یک پلتفرم معامله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند. جایی که کاربران می‌توانند از ترید خود بازدهی زیادی کسب کنند. تبلیغات این سایت چنان آب‌وتاب داده شده که هر بیننده‌ای را فریب می‌دهد. پشت‌پرده این سایت اما یک کلاهبرداری در جریان است.

در نگاه اول شاید همه‌چیز در رابطه با سایت ethgdp معمولی به‌نظر برسد: یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال که نوید سود کردن در معاملات را به کاربران می‌دهد. ولی کاربران زیادی گزارش داده‌اند که این سایت اجازه برداشت وجه را نمی‌دهد. زمانی که افراد درخواست برداشت وجه می‌زنند، سایت پشت‌سرهم بهانه‌هایی جور می‌کند تا برداشت وجه را عقب بیندازد.

سایت ethgdp چگونه کلاهبرداری می‌کند؟

تا اینجا دانستید که این سایت از طریق بستن امکان برداشت پول دست به کلاهبرداری می‌زند. اما این سایت واقعاً چگونه موفق می‌شود که کلاهبرداری کند؟ سایت ethgdp از یکسری تاکتیک‌های ویژه برای کلاهبرداری تتر، بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال کمک می‌گیرد. در ادامه قرار است نگاهی عمیق‌تر به نحوه کلاهبرداری این سایت داشته باشیم.

قدم اول: اغوای قربانیان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

سایت ethgdp ابتدا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا ارسال پیام مستقیم قربانیان خود را پیدا می‌کند. اجرای تبلیغات فریبنده، دادن وعده‌های دروغین و از دست فعالیت‌ها باعث می‌شود تا کاربرهای بیشتری به این پلتفرم جذب شوند. این اتفاق از چند طریق می‌افتد.

  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: این وبسایت تبلیغات زیادی را در اینستاگرام اجرا می‌کند. این تبلیغات شامل وعده‌های چند برابرشدن پول و ترید موفقیت‌آمیز با ethgdp می‌شود.
  • ارسال مستقیم پیام: برخی از قربانیان به‌صورت مشخص در شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان‌ها هدف‌گذاری می‌شوند و از طریق ارسال پیام مستقیم و ایجاد یک مکالمه، به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که برای بهتر شدن معاملات‌شان به سراغ این سایت بروند!
  • کد دعوت: برخی از افرادی که در این پلتفرم فعالیت دارند و هنوز پی به کلاهبرداری آن نبرده‌اند، وسوسه می‌شوند تا دوستان و خانواده خود را با استفاده از کد دعوت به این پلتفرم بیاورند و در قبال آن کارمزد یا تخفیف دریافت کنند. بدون آنکه بدانند هیچ‌کدام از این پول‌ها قابلیت برداشت ندارند.

تمامی این فعالیت‌ها با هدف ثبت‌نام کاربر جدید در سایت اتفاق می‌افتد. همانطور که می‌بینید، تاکتیک‌های مختلفی برای جذب کاربر وجود دارد. برای همین بهتر است به تبلیغات، وعده‌های عجیب‌وغریب و پیام‌های ناشناس بی‌توجهی کنید.

قدم دوم: آمارهای ساختگی و سوابق دروغین

زمانی که کاربران وارد سایت می‌شوند و در آن ثبت‌نام می‌کنند، با نمودارها و داده‌های ساختگی مواجه می‌شوند که نشان از معاملات پربازده دیگر کاربران دارد! سایت ethgdp افراد را از چند طریق وسوسه به واریز پول می‌کند.

· درصد بازدهی حساب‌ها: اگر قرار باشد پروژه‌ای بر بستر بلاکچین، از نرخ سود دهی بین المللی صندوق‌های سرمایه‌گذاری (چیزی در حدود سالانه بین 8 الی 15 درصد) وعده سود بیشتری بدهد قطعاً یک جای کار این پروژه می‌لنگد!

· رشد حساب: به دروغ ادعا می‌کند که حساب کاربران در طول روزها و هفته‌ها با یک روند سود ثابت و یکنواخت توانسته چندبرابر شود.

· تاریخچه معاملات: شما می‌توانید یک تاریخچه معاملات از حساب‌ها ببینید که تقریباً همواره معاملات آن سودده بوده و هیچ ضرری ندارد. روشن است که این تاریخچه هم ساختگی است.

· معامله‌گران برتر: یک لیست از معامله‌گران برتر به شما نشان می‌شود که توانسته‌اند حساب خود را تا ۱۰۰۰ درصد هم در طول چند هفته رشد بدهند! این لیست هم ساختگی است.

تمامی این موارد می‌خواهند ادعا کنند که استفاده از پلتفرم ethgdp برای ترید و سرمایه‌گذاری پربازده است. همانطور که می‌بینید عدد بازدهی‌های ادعاشده توسط این سایت آن‌قدر بالاست که با کمی تجربه در بازارهای مالی خواهید فهمید که جعلی هستند. بااین‌همه بسیاری از افراد فریب می‌خورند و در این بخش اقدام به واریز پول می‌کنند.

قدم سوم: واریز آزاد، برداشت مسدود!

کاربران بعد از مشاهده تمامی این آمارهای جعلی، وسوسه می‌شوند تا واریز وجه انجام دهند. این واریز وجه اما هیچ برگشتی در ادامه ندارد. سایت هم پس از واریز وجه برای وسوسه کاربران به ادامه‌دادن، یک آمار جعلی از رشد حساب آن‌ها نشان می‌دهد. همچنین در وهله‌های مختلف با ادعای رفع محدودیت‌های سایت، از کاربران می‌خواهد تا واریز وجه بیشتری انجام دهند.

تمامی این اتفاقات تا زمانی که کاربران بخواهند پول خود را بردارند، بسیار شیرین و رویایی است! به محض ثبت درخواست برداشت وجه، کاربران با بهانه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. این بهانه‌ها شامل موارد زیر است:

· نیاز به ارائه کارت ملی برای احراز هویت

· برداشت از حساب به‌خاطر حجم بالای تراکنش‌ها، تأخیر دارد

· برای رسیدن به حداقل میزان مجاز برای برداشت، باید مجدد واریز انجام شود!

· اکانت شما به دلایل امنیتی بسته شده است.

از آنجایی که هدف دزدیدن واریزهاست، سمت برداشت به‌صورت کامل مسدود شده است! در نتیجه شما پس از واریز وجه به‌هیچ‌طریقی قادر به پس گرفتن آن نیستید!

قدم آخر: ناپدید شدن

زمانی که کاربران زیادی پی ببرند که امکان برداشت از حساب‌های ethgdp وجود ندارد، شروع می‌کنند به انتقال تجربه خود با دیگران و در این مرحله است که کلاهبرداران ethgdp به‌راحتی می‌توانند ناپدید شوند! سایت از بین می‌رود، اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی حذف می‌شوند و همه‌چیز ناپدید می‌شود!

نشانه‌های خطر کلاهبرداری ethgdp چیست؟

اگر هنوز شک دارید که این سایت کلاهبردار است یا تبلیغات آن باعث شده تا شما هم وسوسه شوید بازدهی بالایی کسب کنید و راه صدساله را یک شبه طی کنید، نشانه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • بیش از حد ممکن خوب است: وعده‌های ethgdp بیشتر از آن است که بتواند واقعی باشد! این موضوع را با یک فرد فعال در ارز دیجیتال در میان بگذارید.
  • شفافیت ندارد: هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چه کسی پشت این سایت است یا اینکه این بازدهی‌ها با چه مکانیزمی ایجاد شده است، وجود ندارد.
  • تاکتیک‌های تبلیغاتی: در سرتاسر وبسایت و تبلیغات آن در شبکه‌های اجتماعی، به‌شکلی غیرعادی کاربران تشویق به ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری می‌شوند! پلتفرم‌های واقعی اینقدر غیرمعمول و بدون سلب ریسک، دست به تشویق کاربران نمی‌زنند.
  • امکان برداشت از حساب نیست: پس از واریز وجه دیگر امکان برداشت از حساب خود را ندارید.
  • وبسایت به‌تازگی ایجاد شده است: پس از بررسی دامنه وبسایت متوجه می‌شوید که این یک سایت تازه‌تاسیس است و هیچ گذشته و اصالتی ندارد.

چگونه در دام کلاهبرداری تتر نیفتیم؟

اگر می‌خواهید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید یا مقداری ارز دیجیتال بخرید، بهتر است به سراغ صرافی‌های معتبر بروید. استفاده از پلتفرم‌های تازه‌تاسیس و با تبلیغات هیجان‌انگیز در نهایت نه‌تنها سودی که ادعا می‌کنند واقعی نمی‌شود، بلکه اصل پول شما نیز از بین می‌رود. می‌خواهید تتر بخرید، می‌توانید خیلی راحت و با چند کلیک از سایت همتاپی به آدرس hamtapay.net/market/usdt تتر بخرید و هر زمان که خواستید بفروشید!

ارسال نظرات
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون