کد خبر: ۵۳۶۴۸
۲۰:۰۷ -۲۲ خرداد ۱۴۰۳

بهترین کیف پول برای همستر کامبت

کیف پول تن کیپر به عنوان یک کیف پول کاربران کنترل و مالکیت کامل را حفظ می‌کنند و مسئولیت حفظ کلید مخفی یا عبارت اولیه خود را دارند. در این مطلب به تن کیپر بهترین کیف پول برای همستر کامبت می‌پردازیم.

بهترین کیف پول برای همستر کامبت

نشان تجارت - همستر کامبت بازیکنانی دارد که در یک برنامه بومی تلگرام یا اپلیکیشن کوچک برای کسب سکه بازی می‌کنند. به این معنی که برای انجام بازی، فقط یک چت در تلگرام باز می‌کنید. توسعه‌دهندگان بازی ادعا می‌کنند که بیش از ۶۰ میلیون کاربر دارند. کاربران، همگی مشتاقانه بازی می‌کنند تا سکه‌هایی کسب کنند که احتمالاً برای تعیین تعداد توکن‌هایی که بازیکنان در ایردراپ آینده همستر کمبت دریافت می‌کنند، استفاده می‌شوند.

شاید شنیده باشید که تون کیپر یکی از بهترین کیف پول‌ها برای اتصال به بازی همستر کامبت است. همستر کامبت از آنجا که یک بازی مبتنی بر ارز دیجیتال TON است. در نتیجه خیلی‌ها این کیف پول را برای اتصال به بازی انتخاب می‌کنند. در این مطلب به ابتدا درباره ویژگی‌های این کیف پول و سپس روش اتصال به آن را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول Tonkeeper چیست؟

تن کیپر کیف پول پیشرو در بلاک چین TON (شبکه باز) است. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا تن کوین را مستقیماً از دستگاه‌های تلفن همراه خود ارسال و دریافت کنند و همچنین آن را خریداری کنند. این کیف پول همچنین کاربران را قادر می‌کند تا محصولات مختلفی از جمله NFT را خریداری کنند.

تن کیپر یک کیف پول قوی ارائه می‌دهد که ادغام یکپارچه با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و استکینگ را تسهیل می‌کند. این کیف پول با بیش از ۲.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، نقش مهمی در پیشرفت دیفای در شبکه TON دارد.

کیف پول تن کیپر به عنوان یک کیف پول کاربران کنترل و مالکیت کامل را حفظ می‌کنند و مسئولیت حفظ کلید مخفی یا عبارت اولیه خود را دارند. از دست دادن این کلید به معنای از دست دادن دسترسی به کیف پول و محتویات آن است.

تن (TON) یک شبکه بلاک چین منبع باز است که به دلیل هزینه‌های پایین تراکنش و زمان پردازش سریع آن شناخته شده است، این شبکه توسط بنیانگذاران تلگرام راه اندازی شده و اکنون توسط بنیاد TON مدیریت می‌شود.

قابلیت‌های تن کیپر

این کیف پول برای سهولت در استفاده طراحی شده است و خود را به عنوان کاربرپسندترین کیف پول برای کار با Toncoin و سایر توکن‌ها معرفی می‌کند. مواردی که این کیف پول پشتیبانی می‌کند شامل موارد زیر است:

دریافت و مدیریت TON و توکن‌های دیگر.

تسهیل پرداخت خدمات و کالا‌ها به طور مستقیم از طریق کیف پول یا از طریق کد QR.

فعال کردن مبادلات توکن در پلتفرم‌های غیرمتمرکز.

ولت Tonkeeper در محیط‌های iOS، Android، وب و دسکتاپ کار می‌کند. همچنین به عنوان افزونه مرورگر برای کروم و فایرفاکس قابل دسترسی است و با سرویس پیام رسان تلگرام ادغام می‌شود.

بهترین کیف پول برای همستر کامبت

آخرین به روز رسانی Tonkeeper

آخرین به‌روزرسانی Tonkeeper با معرفی استاندارد W۵ در Tonkeeper Pro، همراه با قابلیت‌های ارسال چندگانه و نسخه بتای تن کیپر Battery، ویژگی‌های آن را به طور قابل توجهی افزایش داده است.

استاندارد W۵ چندین قابلیت پیشرفته مانند پشتیبانی از تراکنش‌های بدون گاز، تسهیل بازیابی حساب و مدیریت پرداخت‌های اشتراک با توکن‌ها و تون کوین را به کیف پول معرفی می‌کند.

این به‌روزرسانی همچنین هزینه‌های بلاک چین را تا ۲۵ درصد برای کاربران کاهش می‌دهد که یک رابط پلاگین انعطاف‌پذیر جدید را معرفی می‌کند و به نفع توسعه‌دهندگان است. این کیف پول شامل امضای پیام داخلی است که امکان تفویض پرداخت هزینه گاز را فراهم می‌کند.

Tonkeeper Pro نیز یک کیف پول دسکتاپ، شامل ابزار‌های تجزیه و تحلیل دقیق است که به ویژه برای کاربران حرفه‌ای که مایلند این کیف پول را در عملیات تجاری روزانه خود ادغام کنند، مفید است. اکنون از طریق ویژگی جدید چند ارسالی خود از ۲۵۵ تراکنش همزمان پشتیبانی می‌کند، که آن را برای پرداخت‌های انبوه مانند حقوق یا توزیع توکن ایده‌آل می‌کند.

باتری تن کیپر

ویژگی Tonkeeper Battery افزوده قابل توجهی است که امکان استفاده فوری از استیبل کوین‌ها و NFT‌ها را فراهم می‌کند، از شارژ از طریق کارت‌های بانکی یا استیبل کوین‌ها پشتیبانی می‌کند و هزینه‌های بلاک چین را به صورت خودکار مدیریت می‌کند. ویژگی‌های اضافی باتری آن عبارتند از:

پرداخت‌های بدون گاز، امکان استفاده مستقیم از توکن‌ها را بدون نیاز به سکه‌های بومی برای پوشش هزینه‌ها.

گزینه‌های شارژ راحت از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای یا با ارسال TON یا استیبل کوین به یک آدرس مشخص.

مدیریت خودکار کارمزد تراکنش ها.

علاوه بر این، اکنون باتری را می‌توان با Notcoins شارژ کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خرید TON در صرافی، از NOT به جای TON یا USDT برای تراکنش‌ها استفاده کنند. این فرآیند دریافت توکن‌هایی مانند استیبل کوین‌ها و NFT‌ها و انجام پرداخت‌ها را ساده می‌کند.

هر شارژ باتری Tonkeeper برای پوشش هزینه تراکنش استاندارد انتقال TON طراحی شده است، با تراکنش‌های پیچیده‌تر که نیاز به هزینه‌های اضافی دارند. این ویژگی نه تنها راحتی را افزایش می‌دهد، بلکه فرآیند‌های تراکنش کاربر را در اکوسیستم Tonkeeper نیز بهینه می‌کند.

بهترین کیف پول برای همستر کامبت

راه اندازی کیف پول تن کیپر

تن کیپربه عنوان یک برنامه موبایل، افزونه مرورگر، کیف پول دسکتاپ و حتی یکپارچه در تلگرام در دسترس است. در اینجا، ما شما را از طریق مراحل راه اندازی کیف پول Tonkeeper با استفاده از برنامه تلگرام راهنمایی می‌کنیم.

با رفتن به ربات کیف پول تن کیپر در تلگرام شروع کنید و روی «شروع به کار» کلیک کنید.

سپس از شما خواسته می‌شود که یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا به یک کیف پول موجود دسترسی داشته باشید. گزینه «ایجاد کیف پول جدید» را انتخاب کنید.

پس از این، برنامه یک عبارت ۲۴ کلمه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. این عبارت اولیه به عنوان اعتبار ورود شما برای این کیف پول عمل می‌کند. بسیار مهم است که عبارت seed را به ترتیبی که نمایش داده می‌شود یادداشت کنید، زیرا این تنها روش برای دسترسی به کیف پول و دارایی‌های شما است. به یاد داشته باشید، در صورت گم شدن، عبارت seed قابل بازیابی نیست.

سپس برنامه با درخواست از شما برای وارد کردن چند کلمه در یک دنباله خاص، تأیید می‌کند که عبارت seed را به درستی یادداشت کرده‌اید یا نه. در مرحله بعد، باید یک رمز عبور برای دسترسی به کیف پول خود ایجاد و تأیید کنید. پس از تکمیل این مراحل، کیف پول جدید شما راه اندازی شده و آماده استفاده است!

ارسال نظرات
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون