کد خبر: ۵۱۰۳۰
۱۳:۳۰ -۰۱ اسفند ۱۴۰۲
ستایش موسوی، بازیگر سریال دیو و ماه پیشونی ورکشاپ ویژه کودک و نوجوان برگزار خواهد کرد.

نشان تجارت - به گزارش روابط عمومی این نمایش؛ برخی براین باورند که دوره‌ها بازیگری تنها و تنها برای بزرگسالان است و کودک یا نوجوانانی که در تئاتر یا فیلم بازی می‌کنند حتماً از آشنایانِ عوامل‌اند؛ امّا این طور نیست. آموزش بازیگری به کودکان امری مهم و جدی است و نباید از آن غافل بود، اما باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم که هنر جویانی که از کودکی یا نوجوانی شروع به آموزش بازیگری می‌کنند، عموماً بازیگران بهتری خواهند شد.

امروزه سینما و تلویزیون ما با بحرانِ بازیگرانِ کودکِ حرفه‌ای روبه‌رو است و از این رو لزوم توجه به آموزش به این افراد بسیار زیاد است.

علاوه براین این دوره‌ها تاثیرات فراوانی بر روی تعاملات اجتماعی کودک دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قدرت بیان اشاره کرد. این دوره‌ها باعث رشد و تکامل قدرت‌های ارتباطی کودک می‌شود. آن‌ها با مربی و دیگر هنرجویان، زمانی قابل توجه را به سخن گفتن و شنیدن می‌گذرانند و به مرور زمان خوش‌بیان‌تر خواهند شد. این پیشرفت به مرور اتفاق افتاده و در مدت زمان کوتاهی ملموس می‌شود.

از دیگر تاثیرات کلاس بازیگری بر روی کودکان و نوجوانان افزایش مهارت در کار تیمی است؛ هنر آموزان در این دور گرد هم آمده و با نظارت و نظراتِ مربی آگاه، سعی در انجام فعالیت‌هایی تیمی می‌کنند. آن‌ها با یکدیگر موانع را یکی پس از دیگری رفع کرده و پیش می‌روند، همین موضوع باعث می‌شود که آن‌ها خود را در قالب تیم ببینند و در آن قالب کار کنند.

ستایش موسوی، بازیگر نقش ماه پیشونی در سریال دیو و ماه پیشونی ورکشاپ بازیگری ویژه کودکان و نوجوانان در موسسه فرهنگی و هنری جورچین برگزار می‌نماید که علاقمندان از سنین ۵ تا ۱۳ سال می‌توانند از طریق شماره تماس‌های این آموزشگاه در آن شرکت نمایند.

ورکشاپ کودک و نوجوان

برچسب ها: نشان تجارت سینما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون