کد خبر: ۵۰۲۴۸
۱۲:۳۰ -۲۷ دی ۱۴۰۲
طارمی در تابستان ٢٠٢۴ سرانجام از پورتو جدا خواهد شد و راهی تیم جدیدی می‌شود.

مهدی طارمی

نشان تجارت - اگرچه پورتو در فصل گذشته و در رقابت با بنفیکا نتوانست قهرمان لیگ برتر پرتغال شود اما مهدی طارمی مهاجم ایرانی اژدها با ثبت ۲۲ گل زده بالاتر از گونچالو راموس مهاجم بنفیکا که ۱۹ گل زده بود، موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند و صاحب کفش طلا شود.

درخشش طارمی در لیگ برتر پرتغال سبب شد تا تیم‌های بزرگی اروپایی به دنبالش باشند. آث میلان و تاتنهام مهمترین تیم‌های بودند که در این تابستان به دنبال جذب طارمی بودند. البته او پیشنهاد اغواکننده الهلال عربستان نیز رد کرد تا همچنان در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: حرکت عجیب و خبرساز مهدی طارمی قبل از بازی با فلسطین


در تابستان تقریبا تمامی رسانه‌های مطرح دنیا اعلام کردند که طارمی درخواست خروج از پورتو به مقصد میلان را به مدیران این باشگاه پرتغالی داده است. در حالی‌که به نظر می‌رسید مهاجم تیم ملی ایران را باید در لباس روسونری ببینیم اما این انتقال صورت نگرفت.

بعد از گذشت ۶ ماه، درحالی که طارمی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا حضور دارد که، قرارداد وی در پایان فصل با پورتو به پایان خواهد رسید.

فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور و سرشناس ایتالیایی در خبری اعلام کرد طارمی در پایان فصل با قراردادی دو ساله و با شرط تمدید یک ساله به اینترمیلان خواهد پیوست.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون