کد خبر: ۴۷۲۹۶
۱۹:۴۰ -۰۳ خرداد ۱۴۰۲
رضا صادقی در پاسخ به وزیر ارشاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: تمام فعالیت‌های من را از ۲۰ اردیبهشت متوقف کردید.
رضا صادقی
نشان تجارت - وی در این باره نوشت: آقای وزیر محترم پاسخگوی فرهنگ،  مصاحبه ای از شما رو دیدم که تلویحا و صرفا شفاها از هنرمندان و خوانندگان برای بار چندم حمایت کردید و باز فرمودید ممنوع الکاری و ... فرافکنی برخی رسانه هاست و چیزی باشه همان موقع رسما اعلام می شود. بنده به شخصه رسانه ها رو همواره حامی و همراه و صدای مردم و هنرمندان دیدم اما اگر حرفشان صحیح نیست که هست از شما خواهش میکنم بدون هیچ رودربایستی به بنده در رسانه ها پاسخ بدید که اگر بنده ممنوع الکار نیستم پس چرا جلوی فروش بلیط شهر سمنان گرفته شده و هیچ کس پاسخگو نیست؟!
 
چرا از بیست اردیبهشت تمام فعالیتهای من رو متوقف کردن و جوابی هم از کسی نگرفتم ؟ بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر میشن و به همین دلیل من دوهفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم.
 
و امروز مواجه شدم با بیان اینکه کل مطلب شایعه است و و و .... لطفا خیلی واضح و رسمی بفرمایید در رسانه ها که بنده در حال حاضر ممنوع الکار و ممنوع الخروج هستم یا خیر؟ تا تکلیف بنده و رسانه های بقول شما فرافکن مشخص بشه...
 
گفتنی است که وزیر ارشاد امروز صبح گفته بود که ممنوع‌الکاری خوانندگان شایعه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون