کد خبر: ۴۶۵۴۸
۱۳:۱۴ -۱۲ فروردين ۱۴۰۲
پرسپولیس تهران در شرایطی که روز گذشته مهمان مس رفسنجان بود، با اشتباه فاحش داور مسابقه، موفق به کسب سه امتیاز بازی شد.

پنالتی اشتباه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

نشان تجارت - پرسپولیس روز گذشته، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با برخورد رامتین سلیمان‌زاده روی مهدی عبدی در دقیقه ۲۵ بازی، صاحب یک پنالتی شود که با گل کردن آن، بازی تا پایان مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

این پنالتی، باعث اعتراض شدید شاگردان محمد ربیعی شد، اما ببینید که کارشناسان داوری در این باره چه گفتند:

ابراهیم میرزابیگی: در ابتدا باید بگویم که این صحنه آفساید نبود و دفاع راست مس، آفساید را پر کرده بود، اما خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد و بازیکن پرسپولیس سر خورد و داخل رفت.

تورج حق‌وردی: خطا پشت محوطه جریمه رخ داد و کمک داور در این صحنه اشتباه کرد و باعث شد داور پنالتی اعلام کند.

حیدر سلیمانی: اعلام خطا درست بود، اما دخالت کمک داور که خطا را درون محوطه جریمه تشخیص داد اشتباه بود و او باعث شد داور اشتباه کند.

غلامرضا جباری: بازیکن شماره ۴ مس رفسنجان بیرون از محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور باید یک ضربه آزاد مستقیم به نفع تیم پرسپولیس اعلام می‌کرد.

نوذر رودنیل: خطا بیرون از محوطه رخ داد و باید ضربه ازاد مستقیم اعلام می‌شد، اما کمک داور به اشتباه این خطا را به داخل محوطه جریمه برد.

حال پرسش اصلی از یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس این است که این پنالتی، اشتباه فاحش داور بوده یا خیر؟ آیا ایشان حاضر است در جمع، این اشتباهی که به نفع تیمش رقم خورده را اذعان کند؟

این اتفاق در حالی رقم خورد که پرسپولیس در بازی گذشته‌اش مقابل سپاهان، گل صحیحی را دریافت کرد که توسط داور مسابقه، مردود شد. از این‌رو بهتر است آقای گل محمدی بپذیرد که اشتباه داوری همیشه وجود دارد و گاهی تیم او هم از این اتفاقات، نفع برده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
کاش کمک داور نظر نمی داد
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون