کد خبر: ۴۵۰۸
۱۶:۲۱ -۲۸ خرداد ۱۳۹۶
هافبک بوسنیایی یوونتوس، مایکل جردن را الگویی برای خود دانست که توانست با بهره‌گیری از این ورزشکار اسطوره‌ای به فوتبالیست خوبی تبدیل شود.
ورزش و جوان- به نقل از گاتزتا دلواسپورت، میرالم پیانیچ، ستون و بازیکن محوری تیم‌ یوونتوس بوده است که با این تیم قهرمانی در لیگ ایتالیا و جام حذفی را به دست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز نایب قهرمانی را تجربه کرد.

پیانیچ درباره شرایط فعلی خود در یوونتوس گفت‌: من در طول سال‌های گذشته در پست‌های مختلفی در یوونتوس بازی کرده‌ام اما الان باید به صراحت بگویم که در بهترین پست خودم در حال‌ بازی کردن هستم. هماهنگی خیلی خوبی بین من و سایر هم تیمی‌هایم وجود دارد.

او ادامه‌ داد: فوتبالیست شدن برای من کار آسانی نبود ولی به توانایی‌هایم باور داشتم. ورزشکار مورد علاقه و الگوی من مایکل جردن بود. توصیه من به تمام کسانی که می‌خواهند ورزشکار شوند این است که توانایی‌های‌شان را باور داشته باشند. هر چیزی امکان پذیر است. در کنار فوتبال توانستم تحصیلات خودم را نیز پیش ببرم و در حال‌ حاضر می‌توانم به شش زبان صحبت کنم. هم از شرایط خودم در یوونتوس راضی هستم و هم از زندگی حرفه‌ای و ورزشی خودم، به همین خاطر دوست دارم سال‌ها در همین موقعیت باقی بمانم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون