کد خبر: ۴۲۵۲
۰۹:۵۹ -۲۲ خرداد ۱۳۹۶
رحیمی:

کاروانی بیش از 300 نفر در بازی های داخل سالن خواهیم داشت

سرپرست کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا اعلام کرد که ایران با کاروانی بیشتر از 300 نفر اما به صورت کیفی در ترکمنستان حاضر می شود.

ورزش و جوان- اصغر رحیمی در باره اینکه تکلیف تعداد رشته های اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا مشخص شده  است، بیان کرد: فعلا به صورت مقدماتی بررسی می کنیم که  وضعیت رشته ها به چه شکل است. بعد از ماه رمضان جلسه ستاد عالی بازی ها خواهیم داشت و سعی می کنیم قبل از این جلسه ارزیابی دیگری از فدراسیونها داشته باشیم.

 او ادامه داد: البته در برنامه ما هست که اعزام به همین ترتیب که با فدراسیون ها جلسه داریم ، انجام شود. ثبت نام اولیه را هم انجام دادیم اما فعلا در این مرحله وضعیت آنها را بررسی می کنیم که چه کاری می خواهند انجام دهند چرا که بازی های سختی است. در حال حاضر با 9 فدراسیون جلسه  گذاشته ایم و  با فدراسیون های دیگر هم  جلسه می گذاریم. جلسات ما خیلی کارشناسی و دقیق با رییس فدراسیون و کادرفنی است و اعلام کرده ایم که رویکردمان اعزام کیفی کاروان است تا جلسات در ستاد  عالی بازی ها خیلی چالشی نباشد و بتوانیم سریع تصمیم گیری کنیم.

سرپرست کاروان ایران در پاسخ به این پرسش که در بحث اعزام رشته ها اولویت مدال آوری است یا  فقط کسب مدال طلا ، تصریح کرد: مدل آوری برای ما مهم ست اما از آن یک درجه بالاتر کسب مدال طلا مهم تر است. جایگاه ما  در دور های مختلف اصلا خوب نبوده است. در این دوره با توجه به حضور اقیانوسیه بازی ها سخت تر هم شده بنابراین نباید غفلت کنیم.

او در مورد مشکل بودجه برای اعزام کاروان به بازی های داخل سالن آسیا گفت: اعزام شهریور انجام می شود اما هزینه های ما از الان شروع شده است. 10-15 روز دیگر باید ثبت نام ماقبل نهایی کاروان را در ترکمنستان انجام دهیم و باید مقداری از هزینه ها را پرداخت کنیم. ان شاءالله کمک شود و سازمان برنامه ریزی و بودجه همان بخش ناچیز را به ما اختصاص دهد تا کارها پیش برود.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تعداد کاروان ایران حدود چند نفر باشد، تصریح کرد: فکر می کنم بالای 300 نفر باشد. خود کشتی گیران حدود 70 نفر هستند که با همراه و مربی تعدادشان بیشتر می شود. کاروان بزرگی خواهیم داشت. از آنجا که این بازی ها سخت است رویکرد ما این است رشته ها تیم خوب اعزام کنند و البته خود فدراسیون ها هم نسبت به بازی ها شناخت لام را دارند.

 او ادامه داد: من با سرپرست اقیانوسیه هم صحبت کردم. آنها هم مشکل مسافت دارند و شاید پرتعداد در بازی ها شرکت نکنند. با این حال همین نفراتی هم که به بازی های داخل سالن می فرستند نفرات خوبی خواهند بود و این بر روی سطح کیفی رقابتها تاثیر می گذارد. ما هم می خواهیم با تیم های خوبی در بازی ها شرکت کنیم.

رحیمی در مورد مشخص شدن تکلیف نحوه سفر کاروان به بازی های داخل سالن آسیا  و لباس کاروان در روز افتتاحیه گفت: ما از کارها عقب نیستیم اما در بخش پروازی چالش داریم. جلسه دیگری با سفیر ایران در ترکمنستان خواهیم داشت و به دنبال این هستم که بهتر راه را برای اعزام کاروان انتخاب کنیم. در مورد لباس هم قبلا تصمیم گرفتیم برای بازی های کشورهای اسلامی و  داخل سالن آسیا کاروان با گرمکن رژه برود، بنابراین وقتمان را بر روی این موضوع نخواهیم گذاشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون