کد خبر: ۴۰۹۲۷
۱۹:۰۹ -۱۹ فروردين ۱۴۰۱
در حالی که کارشناسان داوری اتفاق‌نظر دارند که گل استقلال در دربی به درستی زده شد و از طرفی، یحیی گل محمدی به خاطر اعتراضات شدید، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد، اما او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی باز هم روی به اتهاماتی در خصوص داوری دربی آورد.

اتهام گل محمدی به سیدعلی

نشان تجارت - در حالی که کارشناسان داوری اتفاق‌نظر دارند که گل استقلال در دربی به درستی زده شد و از طرفی، یحیی گل محمدی به خاطر اعتراضات شدید، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد، اما او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی باز هم روی به اتهاماتی در خصوص داوری دربی آورد.

گل محمدی گفت: آقای سیدعلی را گذاشتند داور دربی و می‌دانستیم ذهنیت او برای این دربی، ذهنیت نبردن پرسپولیس بود. این ذهنیت وجود داشت. چون همه کسانی که او را گذاشتند و دست فراقانونی داشتند، او برای آن‌ها قضاوت کرد و نگذاشت بازی را ببریم. بعضی گفتند شما چرا تعویض نکردی؟ من همان لحظه که بازیکن قد بلند آوردند، تعویض کردیم، اما داور نگذاشت بازیکن ما وارد زمین شود. برانکارد روی خط طولی زمین است، دست آقای سیدعلی بالاست و منتظر که برانکارد برود بیرون و سوت بزند. در بازی کره و ایران، داور دو دقیقه و نیم صبر کرد تعویض انجام شود. چون وظیفه داور این است که بگذارد بازی عادلانه و ۱۱-۱۱ باشد. او سه چهار ثانیه دیرتر سوت می‌زد، تعویض انجام می‌شد. بازی برد و باخت دارد و اگر حریف عادلانه ما را شکست دهد، ما نقاط ضعف را پوشش می‌دهیم.

حال باید به انتظار نشست و دید کمیته انضباطی واکنشی در خصوص اتهامات جدید گل محمدی خواهد داشت یا نه؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون