کد خبر: ۴۰۰۰۰
۱۰:۰۰ -۱۶ اسفند ۱۴۰۰
امروزه یکی از لازمه های پیشرفت جوامع، تعاونی اعتبار است که به عنوان کامل ترین مرکز توزیع اعتبارهای کوچک در دنیا و طبق قوانین بین المللی تعاون عمل می کند.

از تاریخچه تا نرم افزار تعاونی اعتبار

از تاریخچه تا نرم افزار تعاونی اعتبار

نشان تجارت - امروزه یکی از لازمه های پیشرفت جوامع، تعاونی اعتبار است که به عنوان کامل ترین مرکز توزیع اعتبارهای کوچک در دنیا و طبق قوانین بین المللی تعاون عمل می کند. اسامی اتحادیه اعتباری، تعاونی اعتباری، تعاونی پس انداز و وام و همچنین تعاونی پس انداز و اعتبار از دیگر نام های این موسسات است.

تاریخچه اتحادیه های تعاونی اعتبار

تعاونی های اعتباری اولین بار در سال ۱۸۴۵ میلادی در دنیا معرفی شد که بنیانگذار آن آقای فردریش ویلهلم رایف هایزن، اولین تعاونی پس انداز و وام را تشکیل داد. این تعاونی خیلی سریع در میان مردم محبوب شد زیرا برای بسیاری از مردم کارگشا بود و توانسته بود سطح معیشت اعضای خود را بالا ببرد. تعاونی اعتبار بر همیاری و کمک تمرکز دارد و به طور مستقل و خودگردان زیر نظر قوانین بخش تعاون کشور هستند.

امروزه یکی از لازمه های پیشرفت جوامع، تعاونی اعتبار است که به عنوان کامل ترین مرکز توزیع اعتبارهای کوچک در دنیا و طبق قوانین بین المللی تعاون عمل می کند. اسامی اتحادیه اعتباری، تعاونی اعتباری، تعاونی پس انداز و وام و همچنین تعاونی پس انداز و اعتبار از دیگر نام های این موسسات است.

از تاریخچه تا نرم افزار تعاونی اعتبار

مزایای تعاونی اعتبار

شرکت های تعاونی اعتبار، همچون قرض الحسنه در واقع از جمله موسسات و شرکت های مالی هستند که اعضای آن، صاحبان اصلی تعاونی هستند. این موسسات به گونه ای مردم نهاد هستند و ماهیت مشکل گشایی دارند بنابراین در ارتقای سطح معیشتی اعضای خود نقشی بسزایی دارند.

نحوه عضویت و مدیریت در تعاونی اعتبار

برای عضویت در هر تعاونی اعتبار، لازم است که شما یک سهامدار باشید و حداقل مالک یک سهم از سهام تعاونی باشید. قیمت هر سهم نیز در هر تعاونی اعتبار متفاوت است. اما به این ترتیب شما از سود سالیانه حاصل در تعاونی اعتبار سهم خواهید داشت.

شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد، با بهره برداری از بانکداری الکترونیک در جهت راحتی هر چه بیشتر مردم در انجام امور بانکی، نرم افزار حسابداری، نرم افزار قرض الحسنه و نرم افزار تعاونی اعتبار ویژه ای را طراحی کرده تا کاربران به راحتی بتوانند همچون مدیریت صندوق قرض الحسنه به انجام تعاملات بانکی خود بپردازند.

شما عزیزان می توانید برای درخواست دمو و گرفتن پاسخ سوالات خود در این زمینه با ما تماس بگیرید، تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

مدیریت و اداره هر تعاونی اعتبار به صورت مستقل صورت می گیرد به طوری که کلیه سیاست ها و دستورالعمل ها توسط اعضاء هیئت مدیره داوطلب و همچنین مدیران انتخابی نظارت و اجرا می شود. مسئولیت تمام عملیات روزانه با مدیر عامل است و تمام اعضاء تعاونی اعتبار دارای یک حق رای هستند که حقوق برابری در مدیریت و جهت دهی مسیر تعاونی اعتبار دارند.

نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد

همان طور که امروزه نرم افزارها نقش مهمی در راحتی و امنیت عملیات بانکی دارند، نرم افزار تعاونی پاسارگاد در بین نرم افزارهای بانکی و مدیریت قرض الحسنه ، قابلیت مدیریت تعاونی های اعتبار کوچک و بزرگ و حتی تحت شبکه فراگیر استانی را همراه با مدیریت سهام کارکنان و تقسیم سود و امکان انجام کلیه امور مربوط به سهامداری تعاونی آسان تر کرده است.

از جمله ویژگی های مفید نرم افزار تعاونی اعتبار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح دسترسی بسیار دقیق
  • استفاده آسان
  • امنیت بالا
  • دارای نصب کننده کاملا فارسی و خودکار برای سهولت در نصب

تهیه و برگرداندن کپی پشتیبان از اطلاعات به صورت بسیار ساده، همان نکته ای است که این نرم افزار طراحی شده توسط شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد برای تعاونی های اعتباری را همچون نرم افزار صندوق قرض الحسنه ، از دیگر نرم افزارها متمایز کرده است.

امکانات مدیریتی نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد

از امکانات این نرم افزار طراحی شده توسط شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد می توان به امکانات ثبت نام اشاره کرد مثل: امکان تعریف کارت اعتباری برای کاربران، مدیریت سطح دسترسی کاربران و ... یا امکانات مدیریت حساب مثل: امکان دسته بندی حساب ها، امکان تخصیص چندین دوره پرداخت(ماهانه ، هفتگی یا روزانه) برای هر یک از مشتریان و ...

اما امکانات نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد فقط شامل امکانات ثبت نامی و مدیریت حساب نیست و شامل امکاناتی برای تسهیلات، چک و گزارش گیری نیز می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما در سایت مشاهده کنید.

نرم افزار قرض الحسنه نیز از جمله محصولات پر طرفدار این شرکت مي باشد که تا کنون چه با عرضه در نمايندگي هاي فروش خود و چه به صورت فروش اینترنتی، با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است. در حال حاضر نیز بسياري از شرکت هاي خصوصي و صندوق هاي قرض الحسنه کوچک فامیلی یا بزرگ از اين نرم افزار قرض الحسنه استفاده مي کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون