کد خبر: ۳۹۹۰۵
۰۸:۳۱ -۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سر و سامان بخشیدن به داده‌های مالی یک سازمان یا کسب و کار یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که کارفرمایان و صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند.

نشان تجارت - سر و سامان بخشیدن به داده‌های مالی یک سازمان یا کسب و کار یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که کارفرمایان و صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند.

نرم افزار حسابداری

 در واقع فارغ از تمام کارهایی که برای ارائه یک محصول یا خدمت به بازار انجام می‌شود، ما باید در نهایت کار بتوانیم میزان سود و زیان یک محصول یا خدمت را شناسایی کنیم. داشتن یک نرم افزار حسابداری، پاسخی مطمئن و راه حلی آسان برای این نیاز محسوب می‌شود. اگر شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار به دنبال یک نرم افزار حسابداری امن و قابل اعتماد هستید، پیشنهاد ما به شما نرم افزار حسابداری فراپیام است. در ادامه با ما همراه باشید تا با دو مورد از کاربردی‎‌ترین نرم افزارهای فراپیام برای شرکت‌های کوچک آشنا شوید.

نرم افزار حسابداری چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار حسابداری؛ ابزاری است که به کمک آن می‌توانید کلیه‌ی معاملات در قالب‌های پیشنهادی مانند حساب دریافتنی، حساب‌های پرداختی، سود و زیان انباشته، سرمایه، وجه نقد و... ثبت و ذخیره کنید. این نرم افزار بر اساس مفاهیم اصلی حسابداری تدوین شده و به حسابداران در پردازش داده‌های مالی یک شرکت کمک می‌کند.

نرم افزارهای حسابداری شرکت‌های کوچک فراپیام با توجه به نوع امکاناتی که ارائه می‌دهد، کاربرد‌های متفاوتی دارد. اما به طور کلی از این نرم افزار برای ثبت، محاسبه و گزارش‌گیری امور مالی و حسابداری یک سازمان استفاده می‌شود. این گزارش‌ها به محاسبه‌ی سود و زیان، برطرف کردن شبهات مالی و حتی رفع اختلافات کمک می‌کند. به عبارتی ساده‌تر این نرم افزار حسابداری در صورت ورود و ثبت صحیح اطلاعات مالی ، حکم یک حسابدار دقیق و جزئی‌نگر را دارد که به هیچ عنوان خطا نمی‌کند.

نرم افزارهای حسابداری شرکت‌های کوچک با ارائه تجربه‌ی کاربری آسان و پردازش سریع اطلاعات، شما را از دفاتر قطوری از که در گذشته برای حسابداری استفاده می‌شد، بی‌نیاز کرده و موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شوند. شما به کمک این نرم افزار می‌توانید کلیه‌ی اطلاعات مربوط به پرداخت، دریافت، بدهی، ترازنامه و حتی پرداخت حقوق افراد وارد کرده و در هر زمانی که خواستید بررسی و پردازش کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری فراپیام

نرم افزار حسابداری شرکت‌های کوچک فراپیام؛ یکی از جامع‌ترین نسخه‌های نرم افزار است که مزایای زیر را داراست:

  1. جلوگیری از بروز خطای محاسباتی: این نرم افزار دارای دقت بالایی بوده و خطای انسانی محاسبات را به شکل قابل توجهی کا‌هش داده و حتی به صفر می‌رساند.
  2. انعطاف پذیری: در این نرم افزار امکان طراحی و تدوین ساختار جامع طبقه‌بندی کدینگ و اطلاعات پایه به دلخواه وجود دارد. همچنین شما می‌توانید نحوه‌ی گردش کار و فرآیندهای سازمانی را به شکل مورد نظرتان چیدمان کنید.
  3. سیستم مبتنی بر کارتابل: کارتابل امکان مراجعه‌ی کاربر سیستم مانند مدیر، کارشناس، کارمند برای مشاهد، رسیدگی و پیگیری امور جاری نظیر درخواست‌ها، سندها و... را فراهم می‌کند. در واقع این سیستم به شما کمک می‌کند تا امور جاری خود را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.
  4. افزایش سرعت دسترسی به داده‌ها و گزارشات: شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا با یک کلیک و در مدتی کوتاه به اطلاعات و گزارش‌های مد نظر خود دسترسی پیدا کنید.
  5. کاهش هزینه‌ها: با استفاده از نرم افزار حسابداری، کلیه‌ی هزینه‎‌های مربوط به یک سازمان نظیر هزینه‌های منابع انسانی، پرینت کاغذ و... به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

معرفی نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام

ارائه‌ی تمام خدمات حسابداری در قالب یک نرم افزار کار دشوار و غیر‌ممکنی است؛ از این رو شرکت فراپیام نرم افزاری ارائه کرده که در حوزه‌های مختلف حسابداری اعم از صنعتی، بازرگانی، تولیدی و... پاسخگوی نیاز کاربران باشد. نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام، یکی از جامع‌ترین نرم افزارهای حسابداری است که مراکز صنعتی و تولیدی از آن استفاده می‌کنند.

شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تمام هزینه‌های یک شرکت را تجزیه و تحلیل کرده و امکان شناسایی پیشرفت‌ها و تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد را داشته باشید. نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام این امکان را به کاربران و مدیران می دهد که بتوانند آنچه را که موجب هزینه در ساخت یک محصول یا خدمت می‌گردد را شناسایی کنند؛ چرا که برای یک صاحب کسب و کار ضروری است تا علاوه بر کنترل و مدیریت موجودی، از تمام هزینه‌های موثر بر صنعت آگاهی کامل داشته باشند.

اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری صنعتی

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که صاحبان کسب و کار علاوه بر استفاده از تکنولوژی پیشرفته، بازاریابی قوی و سرمایه‌ی کافی به آن احتیاج دارند، ثبت اطلاعات کافی در رابطه با مسائل مالی کسب و کارشان می‌باشد.  این اطلاعات باید به صورتی طبقه‌بندی و ثبت شوند که در آینده امکان گزارش‌گیری و تحلیل آن‌ها برای افراد راحت و سریع باشد.

علاوه بر این با توجه به نوسان زیاد در بازارهای مربوط به صنعت، امکان کنترل بهای تمام شده یک محصول یا خدمت، کنترل سود و زیان، تعیین و تغییر قیمت‌ها بر اساس بازار و... کار دشواری به نظر می‌رسد. نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام به شکلی طراحی شده که پاسخگوی تمام این نیاز‌ها برای شما کاربر گرامی باشد.

معرفی نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان فراپیام

یکی از چالش‌برانگیز‌ترین بخش‌ها در صنعت ساخت و ساز عمرانی، بخش حسابداری است. پروژه‌های زیاد و عقد قرارداد‌ کاری با مجموعه‌های مختلف باعث شده تا دانش حسابداری در این حوزه اهمیت ویژه‌ای پیدا کند. شرکت های پیمانکاری باید از اصول و استانداردهای حسابداری خاصی پیروی کنند و برخورد با دولت و سازمان امورمالیاتی می تواند برای آن ها دشوار و پیچیده باشد.

در همین راستا شرکت نرم افزاری فراپیام یکی از بهترین نرم افزارهای این حوزه تحت عنوان "نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان فراپیام" را برای مشتریان خود تهیه کرده است. استفاده از این نرم افزار مزایایی نظیر افزایش کارایی و بهره‌وری و افزایش پتانسیل رقابتی یک مجموعه را به همراه خواهد داشت.

اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری

شما به عنوان یک پیمانکار باید بتوانید هزینه‌های استفاده از سیستم حسابداری را بر اساس خدمات و شغل فردی دسته بندی کنید. از این طریق شما می‌توانید به راحتی پیگیر میزان پول وارد شده و هزینه‎‌های خود باشید.

اگر واقعاً می‌خواهید به حسابداری خود در صنعت ساختمان تسلط داشته باشید و از عقب‌نشینی اجتناب کنید، باید از این نرم افزار استفاده کنید تا با ردیابی هزینه‌ها، نظارت بر وضعیت پرداخت، تولید گزارش‌های مالی و موارد دیگر برای کسب و کار شما آسان شود.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان فراپیام به شما این امکان را می‌دهد تا متداول‌ترین هزینه‌های خود مانند ثبت و صدور مجوز آثار، حق عضویت اتحادیه و انجمن، هزینه‌های بانکی، ابزار و تجهیزات، بیمه، پرداخت اجاره، تجهیزات امنیتی و لباس فرم، حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه‌های بازاریابی را مدیریت و ارزیابی کنید.

معرفی گروه شرکت‌های مهندسی نرم افزار فراپیام

گروه فراپیام با داشتن کارشناسان متخصص تلاش کرده تا بهترین نرم افزارهای حوزه‌ی حسابداری نظیر نرم افزار حسابداری و مالی، نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی و نرم افزار خدمات پس از فروش را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین فراپیام با فراهم کردن امکان پشتیبانی آنلاین، برقراری ارتباط با متخصصان این مجموعه و ارائه نسخه‌ی رایگان آزمایشی (دمو) فرآیند اعتماد سازی مشتریان را ساده‌تر کرده است.

فراپیام با داشتن بیش از 27 سال سابقه‌ی درخشان، افتخار همکاری با 2500 نمونه از شرکت‌های بزرگ و کوچک نظیر روزانه، بانک ملت، شهردارو، کامبیز، دلوسه و... را داشته است. شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره رایگان از طریق شماره تلفن 86748-021 با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون